به گزارش روشنای راه، رحیمی با بیان اینکه در دوره ششم شورای شهر کرج از سال ۱۴۰۰ تاکنون، هفده هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بودجه در این حوزه مصوب شده و ۱۶۱ دستگاه اتوبوس خریداری شده است، افزود: ۸۸ دستگاه تحویل مدیریت شهری شده و مابقی نیازمند تلاش و پیگیری شهرداری است تا خدماترسانی مطلوبتر به شهروندان ارائه شود.
وی همچنین به اقدامات کلیدی توسعه حملونقل عمومی از جمله استخدام ۴۰۶ راننده پایه یک، خرید ۶۳ دستگاه ون جایگزین، و احداث مسیر خط BRT اشاره کرد و گفت: حدود ۲۴۰ نفر راننده جذب شدهاند و ۴۳ نفر دیگر در حال بکارگیری هستند، اما مراحل جذب در اداره کل سرمایه انسانی متوقف و روند کندی دارد که انتظار میرود شهردار محترم برای تسریع آن اقدام کند.
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر کرج درباره عملکرد خط BRT نیز عنوان کرد: راهاندازی این خط با ۵۵ دستگاه اتوبوس با وجود همه نقدها، با استقبال شهروندان همراه بوده و عملکرد مطلوبی دارد.
رحیمی تأکید کرد: در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بارها ضرورت بازمهندسی خطوط ناوگان حملونقل عمومی را به شهردار یادآوری کردهام. بازمهندسی خطوط، مهمترین گام برای توزیع عادلانه خدمات و افزایش رضایت شهروندان است.
وی همچنین به نیازهای ناوگان در محلات حومه و نقاط مختلف شهر از جمله حسنآباد، اوقافیها، بهارستان، اسلامآباد، حصار، شهرک امیرالمومنین (ع)، اخترآباد، کیانمهر، گلستان و کوثر اشاره و خاطرنشان کرد: تفاوت زمان انتظار شهروندان در ایستگاهها (۴۵ تا ۹۰ دقیقه) با سرویسدهی ۳ تا ۵ دقیقه در خط BRT نشاندهنده ناعدالتی در توزیع خدمات است که بازمهندسی خطوط میتواند رضایت حداکثری را به همراه داشته باشد.



