کدخبر: 13795 پنجشنبه، 27 شهریور 1404 - 17:22 13795 پرینت خبر
محمدجلال سبزی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج:

شهرداری کرج به دنبال برندسازی ملی و بین‌المللی با ساختار سازمانی نوین

image

محمدجلال سبزی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، در جلسه بررسی و اصلاح چارت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت ارتقاء جایگاه روابط عمومی از سطح کارشناس به مسئول گفت: این تغییر موجب افزایش انگیزه کاری و توانمندی مجموعه می‌شود.

به گزارش روشنای راه، سبزی با اشاره به نیاز اصلاح ساختار روابط عمومی به صورت مویرگی افزود: با توجه به ظهور شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های نوظهور، باید بتوانیم گفت‌وگوی واقعی با افکار عمومی داشته باشیم و به معنای واقعی پل ارتباطی بین داخل و بیرون سازمان باشیم.

وی ادامه داد: با گستردگی وظایف روابط عمومی، نیازمند ایجاد جایگاه معاونت و اضافه شدن حوزه امور شبکه‌های اجتماعی هستیم. همچنین اداره دیپلماسی شهری و امور بین‌الملل برای معرفی فرصت‌های شهر کرج و تعامل با شهرهای خواهرخوانده ضروری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج درباره تولید محتوا و افکارسنجی نیز توضیح داد: راه‌اندازی اداره افکارسنجی به ما امکان می‌دهد نسبت به موضوعات روز، عملکرد شهرداری، هزینه‌کرد اعتبارات و اجرای پروژه‌ها آگاهانه تصمیم‌گیری کنیم.

سبزی تاکید کرد: دیپلماسی شهری بخشی از دیپلماسی عمومی است و کرج باید با کلان‌شهرهای دیگر در این حوزه رقابت کند. شهر کرج همچنین باید در زمینه برندسازی ملی و بین‌المللی مطرح شود که این امر مستلزم تحول ساختار سازمانی و ایجاد معاونت در اداره کل ارتباطات است.

وی در پایان گفت: چارت جدید باید به گونه‌ای طراحی شود که اداره کل ارتباطات با روابط عمومی سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌ها به صورت یک واحد یکپارچه عمل کند تا فرایند اطلاع‌رسانی و ایجاد شفافیت سازمانی به بهترین نحو انجام شود.

آخرین اخبار
یادداشت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز