کدخبر: 4445 دوشنبه، 01 خرداد 1402 - 10:15 4445 پرینت خبر
محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج:

نقش تمدن سازی حضرت معصومه (ع) مورد توجه قرار گیرد

image

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) نقش اساسی و مهمی در سلسله تمدن سازی دارند، گفت: خوب است کاروان «زیر سایه خورشید» به نقش تمدنی این بزرگواران نیز دقت کند و در مراسمات خود به آن بپردازد.

به گزارش روشنای راه، " آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی " در اولین روز از دهه کرامت و مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، در مراسم استقبال از کاروان خادمان حامل پرچم مضجع مقدس علی بن موسی‌الرضا (ع)، تحت عنوان «زیر سایه خورشید» در حسینیه امام خمینی (ره) کرج افزود: حضرت ابوالفضائل قمر بنی‌هاشم (ع)، حضرت علی‌اکبر (ع) و حضرت معصومه (س) سه امام‌زاده‌ای هستند که زیارت‌نامه مأثوره دارند که این مهم نشان از رفعت بالای مقام و منزلت این بزرگواران است.

وی در ادامه بابیان اینکه زیارت‌نامه نوعی معرفی‌نامه و بیان جایگاه و شخصیت آن شخص است، گفت: امام رضا (ع) بدون اغراق و به‌درستی ویژگی‌های حضرت فاطمه معصومه (س) را در این زیارت‌نامه بیان کرده‌اند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اثرگذاری کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی، گفت: حضور این کاروان مردمی در ایام پر خیروبرکت کرامت اثرات بسیار زیادی دارد که موجب دفع آفاتی از جامعه نیز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه با اشاره به شعار امسال کاروان «زیر سایه خورشید» با عنوان «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت»، گفت: هرساله باید محوریت برنامه‌های اجرایی را حول شعار کلیدی انتخاب‌شده مدیریت کرد تا بتوان اثرگذاری بیشتر و هدفمندتری را در پی داشت.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس البرز و مسوول کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی در استان، به اعلام برنامه‌های خود در مدت حضور این کاروان در استان البرز پرداختند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز