کدخبر: 802 یکشنبه، 14 شهریور 1400 - 16:23 802 پرینت خبر
مهدی یوسفی جمارانی، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

سپاه استان تهران دومین مرکز واکسیناسیون پاکدشت را راه‌اندازی کرد

image

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون پاکدشت را افتتاح کرد.

به گزارش روشنای راه، مهدی یوسفی جمارانی در حاشیه مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مرکز به منظور جلوگیری از تجمع و ازدحام مردم و نیز دسترسی بیشتر و بهتر افراد به واکسن کرونا ، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه مهدوی محله یبر راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان پاکدشت افزود: با افتتاح و فعالیت این مرکز، ظرفیت روزانه تزریق واکسن در این شهرستان از هزار و ۷۰۰ دُز به بیش از دو هزار و ۵۰۰ دُز در روز افزایش می‌یابد.
وی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا تاکنون ۷۴ هزار دُز واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۵۲ هزار  نفر دز اول و ۲۲ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: علاوه بر این مرکز، تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان در پنج پایگاه فرون‌آباد، شریف‌آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه تجمیعی علی ابن‌ابیطالب(ع) در حال انجام است.
یوسفی جمارانی گفت: خوشبختانه در حال حاضر این فرایند رو به افزایش است و هر چقدر سهمیه واکسن شهرستان افزایش یابد، ظرفیت تزریق آن وجود دارد.
و با بیان اینکه بسیج و سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت تمام توان خود را به کار گرفته اند، اظهار داشت: با اجرای طرح شهید سلیمانی نیز بسیج و سپاه این شهرستان خدمات فراوانی از جمله توزیع بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و افرادآسیب دیده از کرونا انجام شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز