کدخبر: 769 شنبه، 06 شهریور 1400 - 23:15 769 پرینت خبر
محمدمهدی صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی:

وزیربهداشت جدید روند واکسیناسیون را تسریع کند

image

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امیدواریم با تلاش‌ دکتر بهرام عین‌الهی در جایگاه وزیر بهداشت، روند واکسیناسیون تسریع و بیماری کرونا کنترل شود.

به گزارش روشنای راه، دکتر محمدمهدی صدوقی در مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز بهداشتی و درمانی شهید لبافی نژاد، افزود: خدمات ارزنده دکتر عین الهی، رییس پیشین بیمارستان لبافی نژاد منجر به تقویت ارتباط دانشگاه با سازمان تامین اجتماعی شد که ارتباطی بی نظیر است.

دکتر محمدحسین سلطانی جایگزین بهرام عین اللهی به عنوان رییس بیمارستان لبافی نژاد نیز، با اشاره به تعامل موثر دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان لبافی نژاد، تقویت این ارتباط را از مهمترین برنامه های خود اعلام.

سلطانی اضافه کرد: بر اهمیت توجه به خدمات درمانی، عمرانی و رفاهی در کنار خدمت در عرصه نبرد با کرونا، تاکید دارم. 

داریوش پناهی زاده، مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان تهران در این مراسم، بیمارستان لبافی نژاد را نمونه موفقی از برقراری فصل مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان تامین اجتماعی دانست و در خصوص ایجاد چنین ساختارهایی در سایر استان ها نیز ابراز امیدواری کرد.

وی با اشاره به اقدامات بیمارستان لبافی نژاد در راستای کنترل بحران کووید ۱۹، تصریح کرد:  بیش از ۱۰ درصد تخت های بستری کل کشور، در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی فعال است. به طور کلی سازمان تامین اجتماعی در قالب ۴۵۰ مرکز درمانی که ۸۰ مورد آن بیمارستان های این سازمان هستند، خدمات درمانی ارائه می دهد و با آغاز همه گیری کرونا در این مراکز، به ویژه بیمارستان لبافی نژاد اقدامات بسیار ارزشمندی رقم خورد.

 پناهی زاده اظهار کرد: پروژه های عمرانی بسیاری از زمان ریاست بهرام عین الهی کلید خورده و درحال انجام است که امیدواریم در دوران ریاست جدید به نتیجه برسد.

بهرام عین اللهی متولد ۱۳۳۷ سراب و دیپلمه سال ۱۳۵۵ تهران دوره دکتری عمومی را در دانشگاه اصفهان گذراند و  پس از آن به کار درمان و نیز خدمات پزشکی در جبهه های جنگ هشت ساله پرداخت. او بعد از پایان جنگ سال ۱۳۶۷ در دستیاری رشته چشم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شد و در سال ۱۳۷۰  دوره فوق تخصصی قرنیه و بیماری سگمان قدامی را در همان دانشگاه ادامه داد و همزمان بعنوان هیات علمی دانشگاه محصل تحصیل خود مشغول شد

عین اللهی  سال ۱۳۹۲  از وزیر بهداشت وقت سید حسن قاضی زاده هاشمی حکم مشاور وزیر را گرفت.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز