کدخبر: 759 پنجشنبه، 04 شهریور 1400 - 13:16 759 پرینت خبر
وحید رحمتی، مشاور رسانه ای وزیر نیروی دولت سیزدهم:

محرابیان هیچ فعالیتی در تلگرام و سایر صفحات مجازی ندارد

image

مشاور رسانه ای وزیر نیروی دولت سیزدهم وجود صفحه و کانال در تلگرام، اینستاگرام و توئیتر مربوط به علی اکبر محرابیان را جعلی دانست.

به گزارش روشنای راه، "وحید رحمتی" افزود: علی اکبر محرابیان وزیر نیروی دولت سیزدهم هیچ کانالی برای اطلاع رسانی در تلگرام ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: کانالی هم که به اسم ایشان ایجاد شده هیچ ارتباطی با وی نداشته و جعلی است.

رحمتی درباره صفحه اینستاگرام و توئیتر هم گفت: تاکنون در این دو شبکه اجتماعی آقای محرابیان صفحه ای ایجاد نکرده و وجود این صفحه ها نیز جعلی است.

مشاوررسانه ای وزیر نیروی دولت سیزدهم ادامه داد: مواضع رسمی و اطلاع رسانی درباره فعالیت های وزارت نیرو در دوره آقای محرابیان از طریق رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشور انجام خواهد گرفت.

وی از مردم خواست: مراقب صفحه های جعلی که خود را به آقای محرابیان مربوط می دانند باشند و مواضع وی را تنها از رسانه ها و خبرگزاری های رسمی کشور دنبال کنند.

علی اکبر محرابیان مدرک مهندسی عمران خود را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است. وی در سال ۱۳۸۶ (دولت نهم) سرپرست و سپس، وزیر صنایع و معادن شد.

محرابیان در شهریور ۱۳۸۸ به کابینه دولت دهم نیز با عنوان وزیر صنایع و معادن راه یافت و تا سال ۱۳۹۰ که این وزارتخانه با وزارت بازرگانی ادغام شد، عهده دار این مسئولیت بود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز