کدخبر: 726 شنبه، 30 مرداد 1400 - 09:59 726 پرینت خبر
امیر آزمون، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فرآورده های لبنی:

ساداتی‌نژاد دارای دانش و تجربه لازم برای رفع مشکلات بخش کشاورزی است

image

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فرآورده‌های لبنی، ساداتی نژاد دارای دانش، تجربه فنی و روحیه مبارز و جهادی برای رفع چالش‌های بخش کشاورزی است که همگی این ویژگی‌ها او را به فردی شایسته برای وزارت جهاد کشاورزی تبدیل می‌کند.

به گزارش روشنای راه، «امیر آزمون» در خصوص پیشنهاد «سید جواد ساداتی نژاد» به عنوان وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: از آنجا که وی به مدت یک سال و نیم بواسطه حضور در ریاست کمیسون کشاورزی در بطن جریان کشاورزی ایران قرار دارند، بسیار عالمانه و آگاهانه در حال مدیریت چالش‌های پیش رو است.

او ادامه داد: ساداتی نژاد از بدنه وزارت جهاد بوده و به این دلیل اثرگذاری مضاعفی بر فعالیت‌ها دارد؛ همچنین با توجه به منش و اخلاق و مدیریت هنرمندانه، بسیاری از افراد وزارت را با خود همراه کرده‌ و این موضوع برای اثرگذاری بر سفره مردم و امنیت غذایی، برگ بنده محسوب می‌شود.

آزمون درباره اولویت‌های کاری وزیر جهاد کشاوزی بیان کرد: به دلیل تلاطم نسبی در بازار لبنیات، پیشنهاد می‌کنم ثبات در زنجیره شیر یکی از اولویت‌های ایشان در وزارتخانه باشد و این موضوع اگر به ثبات برسد و مدیریت یکپارچه داشته باشد، بسیار موفق خواهد بود.

او تصریح کرد: توجه به سایر زنجیره‌ها مانند گوشت قرمز و سفید و مرغ و تخم مرغ که امروزه سهمشان در سفره مردم بسیار کمرنگ و کوچک شده نیز از حیث سلامت و امنیت غذایی بسیار مهم است.

به گفته آزمون، ساداتی نژاد در طول دوره فعالیتش در مجلس ورود بسیاری به حوزه شیر داشته و نگران سلامت مردم بوده است که نشان می‌دهد این موضوع در دوران وزارت او نیز از مسائل اولویت‌دار خواهد بود.

این فعال بخش خصوصی اظهار کرد: امیدوارم وی بتواند گامی هرچند کوچک برای توسعه پایدار کشاورزی مانند ایجاد سرمایه‌گذاری ثابت، اصلاح ژنتیک، نهاده‌ها ، شیر و پروتئین ها داشته باشد که این مهم به ابزار و نیروهای کمکی بسیار قوی نیاز دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز