کدخبر: 681 یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 16:08 681 پرینت خبر
محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

دولت جدید مطالبات اساسی آب را در اصفهان سرلوحه کار خود قرار دهد

image

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از دولت جدید انتظار داریم مشکلات آب را به عنوان یک مطالبه اساسی چه در حوزه کشاورزی، شرب و جریان زاینده رود سر لوحه قرار دهد.

به گزارش روشنای راه، محمد نور صالحی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه روز پنجشنبه سرپرست شهرداری مشخص و شروع به کار کرده است، اظهار داشت: انتظار ما از مجموعه شهرداری، همه معاونان، مدیران و شرکت‌ها این است که با تمام قوا و ظرفیت خدمت رسانی کنند و انتظار داریم که بیش از پیش به مشکلات مردم توجه داشته باشند.

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: از اواخر هفته گذشته دولت منتخب کار خود را آغاز کرد اما مشکلات سخت و پیچیده ای پیش روی دولت است  که اقتصاد و  اشتغال از مهمترین آنهاست.

 وی ادامه داد: از روز سه شنبه جاری ماه محرم آغاز و امسال دومین سالی است که این مراسم با محدودیت‌های کرونایی برگزار می‌شود که انتظار ما این است که شیوه نامه‌های بهداشتی با وجود موج پنجم ا رعایت شود.

نور صالحی با اشاره به اینکه  نقش شهدا در حریم ولایت و امنیت امروز کشور ادامه داد: امروز اگر امنیت و آرامش و آسایش داریم، به خاطر مقام والای شهید مدافع حرم از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که امیدواریم راه و مرام این بزرگوار ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از شهرداری اصفهان انتظار داریم که قوی و محکم در ایام محرم در صحنه باشد و هر گونه کمکی جهت رعایت شیوه نامه‌های به هیات های مذهبی داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر گفت: انتظار داریم مجموعه دولت و بهداشت و درمان واکسیناسیون را با قدرت ادامه دهند و خیران، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی تحت عنوان کمیته‌های مراقبت از بیماران در خانه شکل بگیرد چراکه ظرفیت بیمارستان‌ها در اصفهان تکمیل است.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیسیون های شورای اسلامی دوره ششم مشخص شدند.

همچنین امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران  تجلیل به‌عمل آمد

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز