کدخبر: 4463 سه‌شنبه، 02 خرداد 1402 - 19:10 4463 پرینت خبر
محمد هاشمی، جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وظیفه ما دوری از کارهای نمایشی است

image

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر انجام کارهای زیر ساختی و جریان سازی، گفت: وظیفه ما، دوری از کارهای نمایشی و پرداختن به کارهای زیرساختی، کادرسازی و جریان‌سازی است.

به گزارش روشنای راه، سید محمد هاشمی در روز پایانی همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم تشکیل قرارگاه های فرهنگی در استان ها، اظهار کرد: به دلیل نیاز به کار جهادی در عرصه فرهنگی، به زودی قرارگاه فرهنگی جدیدی برای تقویت بنیه فرهنگی در استان ها تشکیل خواهد شد که سعی می کنیم منابع لازم را برای آن فراهم کنیم و هر استانی که خلاقیت بیشتر و برنامه ریزی بهتری داشته باشد می تواند منابع بهتری جذب کند.

جانشین وزیر فرهنگ با تاکید بر انجام کارهای زیر ساختی و جریان سازی، اظهار کرد: وظیفه ما، دور کردن از کارهای نمایشی و پرداختن به کارهای زیرساختی، کادرسازی و جریان‌سازی است که اولویت ما در این قرارگاه، حمایت از جریان جبهه فرهنگی هنری انقلاب است.

وی بیان کرد: شهرستان محوری جز اولویت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مدیران استانی باید از ظرفیت ها و توانمندی شهرستان ها استفاده و برای معرفی استعدادها و توانمندی های موجود در شهرستان ها برنامه ریزی کنند.

هاشمی تصریح کرد: مصوبات سفرهای استانی دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا و نتیجه رسیدن آن، به دقت مورد بررسی و پیگیری مدیران قرار بگیرد.

وظیفه ما، دوری کردن از کارهای نمایشی و پرداختن به کارهای زیرساختی، کادرسازی و جریان‌سازی است

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امورمجلس و استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال تلاش برای تخصیص یک ظرفیت اعتباری جدیدی برای استان ها هستیم که پس از قطعی شدن، میزان اعتبار خوبی به استان ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

همایش سراسری سه روزه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تا اول خرداد در محل مجتمع فرهنگی باغ زیبا برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز