کدخبر: 4462 سه‌شنبه، 02 خرداد 1402 - 18:10 4462 پرینت خبر
امیر اشتری، معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج:

جبران آسیب های کرونا در بخش فرهنگی و ورزشی کرج

image

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به آسیب های فراوان کرونا به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این کلانشهر اعلام کرد: طرح های متعددی برای جبران این آسیب ها در کرج آغاز شده است.

به گزارش روشنای راه، امیر اشتری اظهار کرد: توزیع عادلانه سرانه های فرهنگی و ورزشی در کرج مهمترین اقدام برای جبران آسیب های کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار است که در این زمینه تخصیص اعتبار لازم و راه اندازی هفت سرای محله برای امسال پیش بینی کرده ایم.

وی ادامه داد: اختصاص ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز اماکن فرهنگی و ورزشی کرج دیگر اقدام مدیریت شهری برای جبران آسیب های کرونا در کرج است .

اشتری گفت: افزون بر اختصاص این اعتبار برنامه های متنوعی برای شاداب سازی اجتماعی در مناسبت های مختلف کرج از جمله دهه کرامت پیش بینی شده است.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: امسال اجرای طرح افزایش مشارکت پذیری شهروندان درقالب برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و زیر بنایی در محله های کرج توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شتاب می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه کرامت در کرج افزود: برگزاری همایش دختران در تالار شهیدان نژاد فلاح و برگزاری مسابقه فرهنگی ورزشی با حضور ۳۷۰ پدر و دختر از جمله برنامه های این هفته خجسته است.

کلانشهر کرج با ۱۰ منطقه شهری حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز