کدخبر: 407 جمعه، 14 خرداد 1400 - 16:36 407 پرینت خبر
علی غیاثی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز:

پرداخت 12 هزار میلیارد تسهیلات و تعهدات توسط بانک توسعه تعاون استان البرز در سال 99

image

طی سال 99 حدود 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات،ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و .. در حمایت ازبخش تعاون و بنگاههای اقتصادی استان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و معدن ، خدمات و بازرگانی پرداخت گردیده است.

به گزارش روشنای راه، علی غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با اشاره به اهتمام ویژه مجموعه بانک توسعه تعاون به حمایت از بخش تولید و بنگاههای اقتصادی، بالاخص بنگاههای اقتصادی زودبازده و مولد تاکید کرد: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با پایتخت، پتانسیل بسیار بالایی در زمینه اشتغالزایی در امور کشاورزی،صنعتی ،گردشگری و ... داشته و همواره جزو استانهای صنعتی و مورد توجه بوده و در همین خصوص بانک توسعه تعاون با توجه به رسالت حمایتی و اشتغالزایی که بر عهده دارد تمام تلاش خود را مینماید که سهمی در توسعه و پیشرفت استان داشته باشد.

 

غیاثی تصریح نمود : پایش و رصد فعالیتهای اقتصادی و وضعیت بنگاههای اقتصادی استان در راستای ارزیابی و اعتبار سنجی مطلوب جهت پرداخت تسهیلات به بنگاههای فعال و مولد از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون در استان بوده که سبب کاهش ریسک بازگشت منابع گردیده و آینده روشنی را جهت تامین مالی بنگاههای اقتصادی ترسیم نموده است.


وی در همین رابطه افزود :تسهیلات پرداخت شده طی سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال 98 با جهش بیش از 25 درصدی همراه بوده که بیانگر حمایت حداکثری بانک توسعه تعاون استان البرز از کلیه بخشهای اقتصادی استان در راستای توانمند سازی آنها جهت مقابله با تحریم های ظالمانه اقتصادی بوده و سبب افزایش سرانه اشتغال و رفاه شهروندان میگردد.

 

غیاثی با اشاره به این مطلب که البرز جزء استانهای صنعتی کشور با 12 شهرک و ناحیه صنعتی میباشد اظهار داشت همواره حمایت از تعاونیها و بنگاههای اقتصادی، علی الخصوص بنگاههای اقتصادی زود بازده و اشتغال آفرین در راستای سیاستهای حمایتی دولت، حفظ و افزایش میزان اشتغال و رفاه شهروندان از اولویت های حمایتی بانک توسعه تعاون میباشد و پاسخگویی به نیاز مخاطبان و مشتریان بانک از دغدغه های همیشگی مجموعه مدیریت بانک و استان بوده و این مدیریت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا چرخ فعالیت هیچ شرکت و واحد اقتصادی که منبع درآمد مستقیم و غیر مستقیم بسیاری از شهروندان میباشد از حرکت بازنایستد و بالعکس با استفاده از خدمات و حمایتهای این بانک، شاهد رونق بیش از پیش بنگاههای اقتصادی باشیم.

 

غیاثی در پایان از کلیه بنگاههای اقتصادی،اشخاص حقیقی و حقوقی استان دعوت نمود که از سبد متنوع خدمات و محصولات باانک که پاسخگوی حداکثری نیازهای کلیه شهروندان و واحدهای اقتصادی میباشد استفاده نموده و به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوسته و با توجه به سیاست حمایتی بانک علاوه بر بهره بردن از خدمات مورد اشاره ، سهمی بسیار ارزشمند در افزایش توان حمایتی بانک از بنگاههای اقتصادی استان ودر نتیجه افزایش سطح اشتغالزایی و رفاه شهروندان داشته باشند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز