کدخبر: 295 دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 - 13:54 295 پرینت خبر
وحید قبادی دانا،رییس سازمان بهزیستی کشور:

روابط‌عمومی از مهم‌ترین لازمه‌های زندگی اجتماعی است

image

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهره‌مندی از علم و هنر ارتباطات و روابط عمومی از مهم ترین لازمه‌های زندگی اجتماعی در عصر دهکده جهانی است.

به گزارش روشنای راه، وحید قبادی دانا همزمان با روز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیام تبریک خود افزود:  به همان میزان که عدم توجه به علم و هنر ارتباطات و روابط‌عمومی به منزله نقصان در چرخه حیات اجتماعی فردی، اجتماعی و سازمانی است، توجه به آن سقف موفقیت های یک فرد، گروه، مجموعه یا سازمان را بر پایه دانایی استوار می سازد و در اخذ تصمیمات درست و شایسته فرد، افراد و مدیران ارشد سازمانی را یاری می رساند.

وی در پیام خود اضافه کرد: از این رو ضروریست روابط عمومی‌ها انعکاس دهنده افکار، اراده و مطالبات عمومی و صنفی به‌حق جامعه باشند چرا که نقش بی‌بدیل و تعیین کننده این علم و هنر حساس در پایداری مستمر و موثر ارتباط بین مخاطبان و کارگزاران از طریق شناسایی و انعکاس واقعیت های موجود بر همگان آشکار است.

وی در این پیام ادامه داد: شاهد صادق این ادعا تاثیرات همه جانبه فعالیت موثر آگاهی بخش کارگزاران روابط عمومی ها در تولید و عرضه محتوای آگاهی دهنده در مدت زمان گذشته از بروز و شیوع همه گیری بیماری کرونا در سراسر جهان است. در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه سال۱۴۰۰در شرایطی روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می داریم که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد حضور موثر علمی و هنری همکاران روابط عمومی در فعالیت های مختلف سازمان برای انجام وظایف ذاتی محوله در کنار سایر بخش های تخصصی سازمان جهت انعکاس فعالیت های شبانه روزی حمایتی، تخصصی، پیشگیرانه، توانبخشی و آگاهی بخش ایشان برای کنترل بروز و شیوع کرونا در مراکز اقامتی، روزانه و همه گیری جامعه هدف در معرض آسیب بوده ایم.

قبادی دانا با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی به همه کارگزاران روابط عمومی در سراسر کشور افزود: لازم می دانم از تلاش های اثربخش مجموعه همکاران روابط عمومی در ستاد سازمان و ادارات کل استان ها که متعهدانه ایفای نقش نموده و در جهت عمل به رسالت خطیر خویش گام برمی دارند قدردانی کرده و از اهتمام دلسوزانه این عزیزان تقدیر کنم.

۲۷ اردیبهشت ماه برابر ۱۷ مه میلادی روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی و در ایران روز ارتباطات و روابط‌عمومی است. امسال این روز با شعار «مخابرات و جامعه اطلاعاتی برای توسعه پایدار» سعی در دسترسی آزاد به اینترنت و سایر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی دارد. روز روابط‌عمومی، فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی به‌عنوان هنر هشتم مورد توجه قرار گیرد. امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز