کدخبر: 28 یکشنبه، 16 آذر 1399 - 11:20 28 پرینت خبر
بهرام قدیمی، رییس فدراسیون هاکی:

فدراسیون هاکی به دنبال ساخت آکادمی بین‌المللی

image

رییس فدراسیون هاکی گفت: به دنبال احداث نخستین آکادمی بین‌الملی هاکی در ایران هستیم و گام‌های خوبی برداشته‌ایم و به زودی از این اقدامات به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

به گزارش روشنای راه، «بهرام قدیمی» اظهار داشت: در روزهایی که به خاطر شیوع ویروس‌ کرونا فعالیت‌های ورزشی با محدودیت‌هایی روبرو شده است در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم برنامه‌هایمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته کلاس‌های پیشرفته داوری و مربیگری به صورت آنلاین زیر نظر فدراسیون هاکی و کنفدراسیون هاکی آسیا برگزار شد و این روند ادامه خواهد داشت.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: در تقویم سال ۲۰۲۱ مسابقات بین‌الملی هاکی پیش بینی شده است و در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا در صورتی که مسابقات لغو نشود حضوری پر قدرت داشته باشیم.

قدیمی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما برگزاری لیگ هاکی است و هماهنگی‌های لازم را تا حد زیادی در این باره انجام داده‌ایم. برگزاری لیگ مردان و زنان یکی از اهداف ما است تا در سطح بالایی برگزار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که ریاست هاکی داخل سالن آسیا را نیز بر عهده دارم به دنبال این هستم امکانات و بستر لازم را برای افزایش استانداردهای این رشته ورزشی در سطح قاره را فراهم کنم.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: همانطور که پیش از این گفته بودم به دنبال احداث اولین آکادمی بین‌الملی هاکی در ایران هستیم و گام‌های خوبی را در این را برداشته‌ایم و به زودی از این اقدامات به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز