کدخبر: 18 جمعه، 14 آذر 1399 - 15:54 18 پرینت خبر
دکتر دادخواه شهردار گرمدره در بازدید از پروژه های عمرانی شهر گرمدره مطرح کرد:

آغاز عملیات ساخت پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی شهر گرمدره

image

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره امروز گرمدره تلالویی دیگر از کار و عمران را آن هم به صورت جهادی به تجربه نشست و آغاز عملیات احداث باغ راه در محدوده شهرک آسمان البرز از جمله دستاوردهایی بود که کام مردم گرمدره را شیرین کرد. پروژه ای که می تواند علاوه بر افزایش سرانه های فضای سبز این شهر نشاط اجتماعی و ورزشی این شهر را به همراه داشته باشد و طروات شهری گرمدره را بیش از پیش قوت ببخشد.

دکتر دادخواه شهردار گرمدره در این باره می گوید: خوشبختانه از امروز فاز عملیاتی این پروژه آغاز شد و به زودی در ماههای اخیر شاهد افتتاح و بهرهبرداری از این باغ راه خواهیم بود.

عباس دادخواه بیان کرد:همچنین در این روز شاهد آغاز عملیات دو پروژه دیگر از جمله پروژه چهارباغ ( کوهستان ) و همچنین آغاز عملیات احداث پیست دوچرخه سواری کوهستان بودیم که این دو پروژه نیز در ماههای آتی به بهره برداری خواهند رسید.

دادخواه با اشاره به تحولات عمرانی، ورزشی و همچنین تحولات فرهنگی پیش رو با توجه به پروژه های تعریف شده تصریح کرد: متاسفانه شهر گرمدره در بسیاری از بخش ها از زیرساخت های لازم برخوردا نبوده و باید فعالیت های گسترده ای در بخش های مختلف صورت پذیرد تا به ایده آل های مطلوب در بخش شهری دست یابیم.

دادخواه در ادامه با اشاره به پروژه پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی(پیاده راه) گفت: در تلاش هستیم این دو پروژه هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی در زمینه مشخصات این دو پروژه اظهار کرد: پیست دوچرخه سواری و پیاده راه به طول 2 کیلومتر بوده و بلافاصله بعد از تکمیل پروژه ها امکانات لازم در این دو محل از جمله دوچرخه  و ... تعبیه خواهد شد.

شهردار گرمدره همچنین در ادامه بازدیدهای خود از پروژه گیت گذاری میدان انتهای کوهک نیز بازدید کرده و بیان کرد:با ایجاد این میدان و گیت گذاری ورودی کامیون ها از معادن شن و ماسه ساماندهی شده و فضای مطلوب تری برای شهروندانی که ساکن این منطقه هستند ایجاد خواهد شد.

وی خبر داد: فاز اول پارک ناصریه نیز به زودی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون بیش از یک هزار درخت زیتون نیز در پروژه چهارباغ کاشته و عملیات کاشت دیگر نهال های این پروژه ادامه دارد.

یاسر سلگی نیز  در گفت و گو با خبرنگار ما در زمینه این پروژه اظهار کرد: متاسفانه ورود ماشین های سنگین و کامیون ها به شهر به خصوص در این منطقه سبب مشکلات بسیاری برای شهروندان شده است که با جانمایی این میدان و نیز ایجاد گیت و همچنین ایجاد پارکینگ برای خودروهای سنگین شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

سلگی عضو شورای شهر گرمدره همچنین بیان کرد: پروژه های خوبی در سطح شهر گرمدره تعریف شده است که با انتجام و تکمیل آن شاهد تحولات عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر گرمدره خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی شهر گرمدره تصریح کرد: این پروژه ها بر اساس اولویت و نیازهای شهر در هر بخش  طراحی و عملیاتی می شوند و در این خصوص قدردان همدلی و همراهی مردم شریف گرمدره هستیم.

 

در ادامه این بازدیدها شهردار گرمدره از محل احداث بازار روز و میدان مرکزی تقاطع بلوار 40 متری و بلوار ورزشگاه نیز بازدید به عمل آورد. گفتنی است با ایجاد این تقاطع بلوار امیرآباد به 40 متری و خیابان ورشگاه و سعادتیه و در امتداد آن به شهرک سعادتیه متصل خواهد شد.

دکتر دادخواه همچنین از آسفالت و بهسازی خیابان های پنجم الهیه، جم، ورزشگاه و ذوالفقاری خبر داده و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 1و نیم میلیارد تومان با پیمانکار قرارداد آن منعقد شده است.

در این بازدید رییس شورای شهر گرمدره نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: به زودی پروژه ورودی و خروجی اتوبان شهر گرمدره در لاین شمالی که با همکاری شهرداری گرمدره و اداره راه در حال انجام است تکمیل خواهد شد.

سعیدیان اظهار کرد: خوشبختانه پروژه های بسیاری برای شهر تعریف شده است و بسیاری از این پروژه ها از جمله پروژه ایستگاه دوم آتش نشانی، باغ راه ، جاده تندرستی کوهستان، پیست دوچرخه سواری،بازار روز و فاز اول پارک ناصریه و ... تا 22 بهمن ماه آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز