کدخبر: 156 جمعه، 03 اردیبهشت 1400 - 13:49 156 پرینت خبر
حسین فلاح نژاد،مدیرکل تعاون،و کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

حمایت از تولید در البرز با رویکرد اشتغال در دستور کار قرار گرفت

image

مدیرکل تعاون،‌ کار ورفاه اجتماعی البرز از ایجاد هماهنگی های لازم در استان برای تقویت و حمایت از تولید با رویکرد اشتغال و تعاون خبر داد.

به گزارش روشنای راه، حسین فلاح نژاد با اشاره به تصمیم های اتخاذ شده  در نشست اخیر شورای هماهنگی مدیران‌ دستگاه های زیر مجموعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز، تحقق شعار تولید، پشتیبانی  و مانع زدایی ها را از اولویت‌های کاری این اداره کل  عنوان کرد. 
وی گفت: تحقق شعار سال اراده جمعی همه مسوولان و فعالان اقتصادی را می طلبد و در این راستا حمایت از نیروی کار مهمترین عامل در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال۱۴۰۰  است.
وی حمایت  از تولید و اشتغال پایدار از طریق ایجاد و توسعه تعاونی های کارآمد با همکاری حوزه تعاون و اجرای موفق طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای با همکاری اداره تامین اجتماعی استان را از جمله اولویت های کاری در مسیر پشتیبانی و مانع زدایی در بستر تولید ذکر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای دو طرح  "کارورزی" و "مشوق های بیمه ای" را حرکتی کارآمد در حمایت از تولید دانست و افزود: اجرای این طرح ها بستر را برای تامین نیاز صنعت و خدمات به نیروی فارغ التحصیل در رشته های مرتبط با این حوزه ها مهیا می کند.
حسین فلاح نژاد در ادامه این گفتگو از اجرای برنامه های ویژه هفته کارگر در ماه جاری در استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت ها، امسال برگزاری برنامه های تجلیل از کارگران استان البرز در هفته کارگر با رویکرد مجازی برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز  همچنین به تعامل و همراهی دستگاه های زیر مجموعه وزارت کار در استان در خدمت رسانی به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: البرز یکی از بهترین  استان های  کشور در ایجاد هماهنگی و تعامل بین مدیران زیر مجموعه در خدمت رسانی به جامعه هدف است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز