کدخبر: 578 شنبه، 19 تیر 1400 - 12:16 578 پرینت خبر
سعید اوحدی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ضرورت افزایش کیفیت و کمیت تولید ارتز و پروتز جانبازان

image

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت و کمیت تولید ارتز و پروتز جانبازان گفت: به‌روزرسانی فرآیند تولید و تجهیزات این مرکز برای ارتقای خدمات رسانی به ایثارگران ضروری است.

به گزارش روشنای راه، سعید اوحدی در بازدید از مرکز ارتز و پروتز متد با تشکر و قدردانی از خدمات کارشناسان و کارکنان مرکز ارتز و پروتز متد افزود: فرآیندهای تولید تجهیزات و استانداردهای آن و زنجیره‌های تولید باید همواره به‌روزرسانی شود؛ چون با تجهیزات فرسوده امکان خدمات‌رسانی مناسب وجود ندارد. ارتقا و افزایش کیفیت و کمیت مستلزم ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های مهندسی صنایع است.

وی ادامه داد: این بازدید و تلاش در جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران فرصت ارزشمندی است و تنها برخی افراد توفیق پیدا می‌کنند تا با توجه به شرایط و مسئولیت‌هایی که دارند در راستای صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی و برپایی پرچم دین خدمت کنند.

معاون رییس جمهوری درباره فعالیت‌های مرکز ارتز و پروتز متد اظهار داشت: در این مرکز باید کارگروه مشورتی متشکل از یک گروه بازرسی مورد اعتماد برای بازدید از مراکز و تجهیزات سراسر کشور و همچنین برآورد نیاز مالی تشکیل شود تا ظرف مدت کوتاهی گزارش کاملی تهیه شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام خواهد کرد. مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تا آخرین لحظات مسئولیت همه توان خود را در جهت خدمت‌رسانی به کار خواهند گرفت.

اوحدی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: بر اساس این روایت هر روز که از خواب بیدار می‌شوید خداوند توفیقاتی نصیب شما می‌کند. انسان یا این توفیقات را جذب می‌کند و به کار می‌گیرد یا از روی غفلت این توفیق را از دست می‌دهد که ممکن است قابل جبران و تکرار نباشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید با جانبازان حاضر در این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و نظرات آنها قرار گرفت.

در این بازدید عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود باقری مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
یادداشت
بیمه ملت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز