کدخبر: 4502 شنبه، 06 خرداد 1402 - 15:15 4502 پرینت خبر
مجتبی عبدالهی، استاندار البرز:

رسانه ها رسالت خود را در جهاد تبیین تقویت کنند

image

استاندار البرز گفت: اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان باید در راستای تحقق جهاد تبیین با هدف امیدآفرینی و انعکاس کارآیی نظام و دولت، نقش ویژه و اثرگذار خود را ایفا کنند و حلقه وصل دولت و مردم باشند.

به گزارش روشنای راه، "مجتبی عبدالهی" در مراسم افتتاح ۵۱ پروژه فنی و تلویزیونی صدا و سیمای استان البرز ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده معزز شهدا، افزود: صدا و سیما مسوولیت خطیری را عهده دارد و کسانی که وارد این عرصه می شوند مجهز به توانمندی های ویژه فنی و اخلاقی هستند.

وی ادامه داد: استان البرز در جوار پایتخت علیرغم نوپایی، با انتظار بالایی از سوی مخاطبان برخوردار است و مردم خواهان برنامه هایی باکیفیت هستند.
عبداللهی گفت: بی شک این اراده در استان البرز وجود دارد تا زیرساخت های فعالیت صدا و سیمای استان با هدف جلب مخاطبان و رضایتمندی مردم فراهم شود.

وی افزود: با توجه به سند تحول صدا و سیما، این عزم شکل گرفته که ماموریت های رسانه ملی با توجه به خواست مردم به سرانجام مطلوب برسد.
استاندار البرز با اشاره به انتظارات از صدا و سیمای البرز، گفت: از هم اکنون باید صدا و سیما برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، برنامه محور وارد عمل شود.

عبدالهی از تلاش های مدیرکل و پرسنل خدوم صدا و سیمای استان در جهت انعکاس اقدامات صورت گرفته برای جبران زیرساخت های عقب مانده استان و ایجاد امید و نشاط در البرز قدردانی کرد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز