کدخبر: 4481 پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 13:14 4481 پرینت خبر
علیرضا جاوید، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران:

تحقق ۱۴۰ درصدی بودجه مصوب شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۱

image

معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران از تحقق ۱۴۰ درصدی بودجه مصوب شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روشنای راه، علیرضا جاوید در نشست شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه که با محوریت ارزیابی عملکردی مناطق، برگزار شد، در جریان بررسی عملکرد مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بر مبنای گزارش اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق لزوم برنامه ریزی جدی در حوزه های درآمدی و نگهداشتی شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ را مطرح و از تلاش های مناطق ۲۲ گانه در تحقق مباحث بودجه ای و بویژه تحقق ۱۴۷ درصدی بودجه مصوب شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی با اشاره به ایام دهه کرامت از ویژه برنامه شهرداری تهران در برخی مناطق مرکزی شهر در جهت بالابردن نشاط اجتماعی و ترویج روح معنوی این ایام مبارک در بین شهروندان نیز خبر داد و بر همکاری همه جانبه مناطق با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جهت تحقق این مهم تاکید کرد.

جاوید همچنین از اضافه شدن ابلاغ مصوبات و دستورالعمل های ستادی بویژه در حوزه مناقصات و کفایت اسناد در جهت بالابردن ظرفیت های اجرایی و عملکردی مناطق، به ارزیابی های آتی مناطق ۲۲ گانه شهر خبر داد و بر ضرورت ارائه دقیق آمار و گزارشات مناطق تأکیدکرد.

معاون شهردار تهران افزود: ارائه گزارش دقیق و مستند بر طبق شاخص های ابلاغی اداره کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق را راهگشای پیشبرد اهداف مدیریت شهری در ارائه خدمت هرچه بهتر به شهروندان تهرانی دانست.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز