کدخبر: 4477 پنجشنبه، 04 خرداد 1402 - 10:55 4477 پرینت خبر
ریکادو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال:

در استقلال هیچ کس به قولش عمل نمی‌کند

image

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرافتخار هستند اما پرسپولیس هیچ کدام از مشکلات باشگاه استقلال را ندارد، سعی می‌کنم این موضوع را در ذهنم حل کنم اما متوجه نمی‌شوم.

به گزارش روشنای راه و به نقل از ایرنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پایان بازی بازی با نساجی مازندران که با پیروزی چهار بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به چپایان رسید، اظهار داشت: عالی بازی کردیم، یک بازی عالی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق رکردیم، چهار گل زدیم و می‌توالنستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

وی افزود: راحت نیست تیمی را هدایت کرد که هفت ماه است هیچ گونه پولی را دریافت نکرده‌ باشد، امروز حجت کریمی قول داد که ظرف چند روز آینده به مجموعه تیم پول داده خواهد شد.شاید ندانید اما من بازیکنی داشتم که شب نتوانست بخوابد. افرادی در کادر پزشکی هستند و ماساژورها با داشتن ۲ فرزند زندگی سختی دارند. این باور کردنی نیست که یک باشگاه بزرگ نمی‌تواند حمایت لازم را داشته باشد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پر افتخار هستند اما پرسپولیس هیچ کدام از مشکلات باشگاه استقلال را ندارد، من سعی می‌کنم این موضوع را در ذهنم حل کنم اما متوجه نمی‌شوم و نمی‌توانم آنها را از فکر و خیال خود خارج کنم، ما فقط روحیه خانوادگی و خوبی داریم که باعث شده این چنین پر قدرت ظاهر شویم.

ساپینتو تصریح کرد: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که کنار ما بودند و کمک کردند که برنده شویم، قبل از بازی طرحی با اسم من درست شد که به آن افتخار می‌کنم اما . فکر می‌کنم من استحقاق این کار بزرگ را نداشتم، حس خوبی هواداران از ما دارند که ارزشمند و قابل احترام است، این یک مسیر خوب برای ما است و باید ادامه دهیم، این هواداران که شایسته بهترین‌ها هستند تنها حامیان استقلال هستند و فوق‌العاده است.

وی ادامه داد: از تمام آنهایی که می‌توانند به استقلال کمک و مشکلات را حل کنند درخواست می‌کنم که این کار را انجام دهند، تا بتوانیم با شرایطی که بقیه دارند بازی کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که در استقلال خواهد ماند یا پس از جام حذفی از این تیم جدا خواهد شد؟ گفت: نمی‌توانم درباره این موضوع از الان حرف بزنم، من، مدیرعامل و تصمیم ‌گیرنده نیستم، حجت کریمی از مدت‌ها پیش می‌داند من چه فکری می‌کنم، ما فقط درباره پول صحبت نمی‌کنیم و درباره خیلی از موارد دیگر حرف می‌زنیم، من باید تعهد را حس کنم، باشگاه قول‌های زیادی داده می‌شود اما کسی آنها را انجام نمی‌دهد، من، بازیکنان و کادرفنی از این قول ها خسته شده‌ایم، از کلمات زیبا خسته‌ شده‌ایم و به عمل نیاز داریم، برخی‌ها صحبت می‌کنند و انجام نمی‌دهند، اما بازیکنان حرفی نمی‌زنند و انجام می‌دهند، باید صبر کنیم و ببینیم کریمی به قولی که داده است عمل می‌کند یا خیر؟

ساپینتو در واکنش به شایعه تعطیلی تمرینات استقلال در صورتی که قول حجت کریمی عملی نشود، گفت: تا فینال بازیکنان تمرین را متوقف نخواهند کرد و با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کنیم، همه متمرکز هستند و باید زندگی‌شان را برای استقلال بگذارند. حتی اگر شرایط ۱۰۰درصدی نداشته باشیم؛ هرچه داریم را به کار خواهیم گرفت و هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم.

وی درباره اینکه دوست دارد در فینال با پرسپولیس روبرو شود تا انتقام بگیرد یا با هوادار بازی کند، اعلام کرد: باید تا فردا درباره این موضوع فکر کرد، پرسپولیس تیم بهتری است.

سرمبری استقلال افزود: من روز اولم به ایران نگفتم چهار جام کسب می‌کنیم بلکه گفتم برای رسیدن به چهار جام تلاش می‌کنیم، همه متمرکز هستند و باید زندگی‌شان را برای استقلال بگذارند. اما یک نفر بعد از آن به من گفت که ما نمی‌توانیم در آسیا بازی کنیم و جام‌ها به عدد ۳ رسید. این تقصیر من نبود که یکی از جام‌ها خود به خود کم شد. ما سوپرجام را بردیم. اجازه ندادند که قهرمان لیگ شویم. همه شما و کارشناسان می‌گویند که ۱۰ امتیاز از ما گرفته شده و من می‌گویم ۱۲ امتیاز گرفتند. الان هم در فینال جام حذفی هستیم. پس من به آن چیزی که گفتم عمل کردم، می‌دانستم که قرار است ما ۳ مدیرعامل، مشکلات سخت‌افزاری و مشکلات مالی و ... داشته باشیم. من زمانی این حرف‌ها را زدم که قول‌هایی به من داده بودند؛ اگر می‌دانستم که این مشکلات را داریم هیچ قولی نمی‌دادم.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز