کدخبر: 4461 سه‌شنبه، 02 خرداد 1402 - 17:30 4461 پرینت خبر
رضا شجیع، سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی:

افتتاح اولین زمین ساحلی پرتابل کشور در کیش

image

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی از افتتاح اولین زمین ساحلی پرتابل کشور در کیش خبر داد و گفت: امیدواریم با این اتفاق، فصل نوینی در توسعه ورزش‌های دریایی و ساحلی آغاز شود.

به گزارش روشنای راه، همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره‌برداری شد.

رضا شجیع اظهار کرد: ورزش‌های ساحلی دارای جذابیت‌های بی نظیری است که متاسفانه به دلیل فقدان زیرساخت‌های ساحلی جذاب و جوان‌پسند آنچنان که باید مورد توجه عموم مردم و علاقه‌مندان قرار ندارند. در حالی که با خلق جذابیت‌های بصری در ساخت زیرساخت‌های ساحلی جذاب، هم می‌توان به جذب نسل جوان به این ورزش‌ها اقدام کرد و هم می‌توان نشاط، شادابی و امید را از طریق ورزش‌های ساحلی ترویج کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به بهانه برگزاری رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» شاهد حمایت مجموعه میکامال کیش برای راه اندازی اولین زمین پرتابل ساحلی کشور بودیم که با سازه‌های سبک طراحی و اجرا شده و از قابلیت حمل به نقاط دیگر و تغییر اندازه در زمان کمتر از ۲۴ ساعت برخوردار است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی اظهار داشت: تا ۱۳ خردادماه در این زمین شاهد برگزاری ۴ رویداد ساحلی تنیس، فوتوالی، سپک تاکرا و والیبال ساحلی خواهیم بود و امیدواریم با این اتفاق، فصل نوینی در توسعه ورزش‌های دریایی و ساحلی آغاز شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز