کدخبر: 4444 دوشنبه، 01 خرداد 1402 - 09:20 4444 پرینت خبر
سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

سنجش اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی البرز در اولویت قرار دارد

image

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جزو شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و مورد تاکید دولت قرار گرفته است، گفت: دستگاه های برتر استان البرز در حوزه اطلاع رسانی در جشنواره شهید رجایی معرفی می شوند.

به گزارش روشنای راه، «سعید جابری انصاری» به برگزاری چهارمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تهران اشاره کرد و افزود: در این همایش سراسری که مقارن با هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی و آغاز جشن های دهه کرامت برگزار گردید، راهبردهای شورای اطلاع رسانی دولت تبیین شد.

وی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه های این دهه و سایر وظایف محوله با رویکرد انقلابی و ارزشی سیاست های ابلاغی را تداوم خواهد بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین در خصوص محوری ترین موضوعات این همایش که بر فرایند اطلاع رسانی و فعال شدن شورای اطلاع رسانی دولت در استانها متمرکز بود نیز گفت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها بعنوان دبیران شورا در استانها، موظف شده اند که شاخص اطلاع رسانی را که به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها به شمار آمده است، در استانهای متبوع مورد توجه قرار دهند.

جابری انصاری ضمن تاکید بر ضرورت تقویت حوزه اطلاع‌رسانی در دستگاه های اجرایی استان البرز، افزود: اقدامات و فعالیت ها در استان را باید به مردم اطلاع رسانی ‌کنیم ضمن اینکه شورای اطلاع‌رسانی دولت در استانها نقش سیاستگذاری و برنامه ریزی برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت را دارد و در راستای تحقق این مهم باید با همگرایی و تدوین نقشه راهی منسجم حرکت کرد.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز