کدخبر: 4427 شنبه، 30 اردیبهشت 1402 - 22:22 4427 پرینت خبر
علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

طرح ویژه پلیس برای برخورد با موتورهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک

image

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس در طرح تازه‌ای که آغاز کرده رافت با متخلفین موتورسیکلت‌سواران را کنار گذاشته است و با آنهایی که در هر گونه تخلف مرتبط با پلاک نقشی دارند برخور جدی و قاطع خواهد داشت.

به گزارش روشنای راه، سرهنگ علی‌اصغر شریفی تاکید کرد: عمده جمعیت فوتی یا مجروح در تصادفات پایتخت را جوانان تشکیل می‌دهند از این رو پلیس تمام توان خود را به کار گرفته است تا مانع از آسیب‌های ناشی از تخلفات ترافیکی به این گروه سنی پایتخت نشین شود.

به گفته او، همه ما باید در حفظ جمعیت جوان کشور تلاش کنیم که پلیس راهور تهران بزرگ به نوبه خود در حال تلاش در این کار است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: آمار و ارقام فوتی‌ها و مجروحین تصادفات پایتخت حاکی از آن است که موتور سیکلت وسیله نقلیه خوبی است اما دارای ایمنی کمی است که به رعایت قوانین و اجرای الزامات ایمنی نیاز دارد.

شریفی یادآورشد: یکی از شایع‌ترین تخلفات موتورسواران پایتخت که اکثرا منجر به آسیب‌های جدی از ناحیه سر یا فوت آنها می‌شود به حرکت خلاف جهت معابر شهری مربوط می‌شود. این دسته از متخلفین تنها به نقض یک قانون نمی‌پردازد بلکه با مجموعه‌ای از تخلفات راهنمایی و رانندگی روبرو است.

وی در پایان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از امروز ۳۰ اردیبهشت با اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات موتور سیکلت‌سواران پایتخت راهی را آغاز کرده است که اتفاق‌های خوبی را رقم خواهد زد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز