به گزارش روشنای راه، در این دیدار مردمی که در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز، ضمن شنیدن مشکلات، پیشنهادها و درخواستهای بیمهای مردم، دستور بررسی و پیگیری فوری برخی از موارد مطروحه را صادر کرد.
این حضور میدانی در ادامهی سفرهای استانی مدیران بیمه سلامت البرز و در چارچوب تأکیدات استاندار البرز مبنی بر لزوم ارتباط مستقیم مدیران با مردم، با هدف ارتقای کیفیت خدمات بیمهای و رفع موانع احتمالی انجام شد.
اصغرزاده در حاشیه این برنامه تأکید کرد: بیمه سلامت بهعنوان نهادی خدمتمحور، وظیفه دارد صدای مردم را بیواسطه بشنود و برای حل مسائل آنان در حوزه درمانی و بیمهای، تصمیمات دقیق و اجرایی اتخاذ کند.
این اقدام میدانی، گامی مؤثر در جهت تحقق شعار "مدیریت جهادی و خدمترسانی حداکثری" و تبیین سیاستهای نوین بیمه سلامت در استان البرز ارزیابی میشود.



