به گزارش روشنای راه، این کمپین در دو بخش پیشپرداخت و پسپرداخت طراحی شده است. تمامی سرویسهای این طرح شامل ترافیک هدیه از ۴۰ تا ۱۶۰ گیگابایت هستند و در سرعتهای ۴، ۸ و ۱۶ مگابیت بر ثانیه ارائه میشوند.
هدیههای سه سرویس سبد استاندارد، بر اساس مدت قرارداد (۶ یا ۱۲ ماهه) و نوع پرداخت (پیشپرداخت یا پسپرداخت) ارائه میشوند. بهعنوان مثال، برای سرویسهای ویژه مشتریان جدید یا غیر فعال، تا ۱۶۰ گیگابایت ترافیک هدیه در نظر گرفته شده است.
کانالهای فروش این کمپین شامل پرتال شرکت، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ برای مشتریان جدید و همچنین پنل مشتری، مراکز حضوری و سامانه ۲۰۲۰ برای مشتریانی است که اعتبار اینترنت آنها منقضی شده است.
کمپین «ارمغان پاییزی» برای تمام دسترسیهای ADSL، FTTH و VDSL اجرا شده و با بستههای متنوع و کاربرپسند، نیازهای مختلف کاربران را پوشش میدهد.



