به گزارش روشنای راه، احمدوند با اشاره به درخواستهای اخیر گروههای فضای مجازی برای پاسخگویی مسئولان افزود: این مطالبهگری به حق است و پاسخ به آن جزو وظایف ذاتی هر مدیر و مسئول میباشد.
احمدوند در ادامه با بیان مشکلات متعدد شهری در حوزه معابر، بوستانها، برق، آب، فاضلاب، بهداشت و درمان، نانواییها و بازار، تأکید کرد: شهروندان از طریق فضای مجازی، تماس با سامانه ۱۳۷ و پیگیری مستقیم، خواستار رفع مشکلات و رساندن صدای خود به مسئولان هستند. این مطالبهگری نشاندهنده یک شهر پویا و شهروندانی دلسوز و مسئولیتپذیر است.
عضو شورای شهر محمدشهر خاطرنشان کرد: مسئولان باید ضمن پاسخگویی به مردم، با جدیت برای رفع مشکلات اقدام کنند و حداقل پاسخگوی رسانههای شهر در خصوص اقدامات خود باشند.
وی همچنین به محدودیتهای مالی شهرداریها اشاره کرد و گفت: هزینههای شهری بسیار بالا رفته، اما با مدیریت صحیح، مهندسی ارزش و کاهش هزینههای اضافی میتوان بر بخشی از مشکلات غلبه کرد. کندی پیشرفت پروژهها عمدتاً ناشی از مشکلات مالی است.
احمدوند در پایان تأکید کرد: شفافیت و پاسخگویی حق مردم است و مدیران نباید از پاسخگویی هراس داشته باشند. هر چه مسئولان مطابق قانون و بدون نقاب عمل کنند، اعتماد شهروندان افزایش مییابد و خدمترسانی بهتر انجام میشود.