کدخبر: 13968 پنجشنبه، 10 مهر 1404 - 09:59 13968 پرینت خبر
علیرضا علیزاده، بازرس سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

هیچ اغماضی در برخورد با کم‌کاری مدیران وجود ندارد

image

بازرس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه فوریت‌های اداری (فواد) از سراسر کشور ثبت شده است که حدود ۱۰ درصد آنها منطبق با شاخص‌های تعیین‌شده بوده و وارد فرآیند رسیدگی شده‌اند.

به گزارش روشنای راه، علیرضا علیزاده در بازدید از ادارات استان البرز گفت: سامانه فواد به دستور رئیس‌جمهور و با هدف ارتقای کیفیت خدمات اداری و افزایش رضایت مردم راه‌اندازی شده و شکایات شهروندان را در هفت شاخص اصلی دریافت و پیگیری می‌کند.

وی افزود: شکایات ثبت‌شده در این سامانه به صورت محرمانه و برخط به دفاتر بازرسی دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها ارسال می‌شود و گزارش عملکرد دستگاه‌ها نیز ماهانه در هیأت دولت بررسی خواهد شد.

به گفته بازرس سازمان امور اداری و استخدامی، تاکنون پنج مدیر به دلیل قصور در ارائه خدمات برکنار و بیش از ۷۰ مورد تذکر و ۶۰ مورد تشویق نیز صادر شده است.

علیزاده تأکید کرد: نظارت عالی بر اجرای سامانه فواد از سوی سازمان امور استخدامی کشور انجام می‌شود و ابزارهایی چون نقشه حرارتی شکایات و بازرسی‌های سرزده برای شناسایی نقاط ضعف اداری به‌کار گرفته شده است.

این سامانه از اردیبهشت امسال در استان قزوین آغاز به کار کرد و در ادامه در البرز و تهران نیز فعال شد و قرار است به تدریج در تمامی استان‌های کشور راه‌اندازی شود.

آخرین اخبار
یادداشت
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز