به گزارش روشنای راه، این بازدید با همراهی نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، مدیرکل و معاونان بیمه سلامت البرز انجام شد و طی آن، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی از نزدیک در جریان جزئیات اجرای این سامانه، طرح رضایتسنجی از مردم و اثرات مستقیم آن بر کاهش مراجعات حضوری، تسریع در خدمترسانی و افزایش رضایت بیمهشدگان قرار گرفت.
دکتر علیرضا اصغرزاده، مدیرکل بیمه سلامت البرز، در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: اجرای فواد ۱۲۸ و سایر سامانههای دیجیتال همچون تأیید داروی غیرحضوری و سامانه شهروندی CSP، بستر تبادل اطلاعات و اسناد الکترونیک میان مردم، بیمه سلامت و مراکز درمانی را فراهم کرده و امکان ارائه خدمات لحظهای و امن را به وجود آورده است.
وی افزود: این تحول دیجیتال ضمن حذف کاغذ و کاهش دوندگیهای اداری برای مردم، پرداخت هزینههای درمانی را با سرعت و دقت بیسابقهای ممکن کرده است. اصغرزاده تأکید کرد که نتایج اجرای این سامانه بهویژه در خدمترسانی به بیماران خاص و صعبالعلاج، کاملاً ملموس و اثرگذار بوده است.