به گزارش روشنای راه، داود سعدزاده مدیرکل تأمین اجتماعی البرز اظهار داشت: ارزیابیهای فصلی سازمان تأمین اجتماعی در ۹ حوزه تخصصی شامل تحقق وصولی، کنترل تعهدات بلندمدت، ساماندهی بیمهشدگان خاص و توسعه خدمات غیرحضوری انجام میشود و نتایج آن بیانگر جایگاه واقعی استانها در حوزه خدمترسانی است.
وی افزود: این موفقیت مرهون تلاشهای همکاران اداره کل و شعب تابعه و نیز توجه ویژه به ارتقای فرآیندهای خدمترسانی و گسترش دولت الکترونیک بوده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی البرز ضمن تبریک به کارکنان استان تأکید کرد: همدلی و پشتکار مجموعه موجب ارتقای جایگاه البرز شده و در ادامه، تقویت نقاط قوت و رفع کاستیها در دستور کار قرار دارد.
سعدزاده همچنین به اهمیت بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر اشاره کرد و گفت: هدف ما ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی مؤثر به دغدغههای بیمهشدگان و بازنشستگان است.
بر اساس این گزارش، اداره کل تأمین اجتماعی البرز با ۹ شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و هفت کارگزاری رسمی به بیش از یکمیلیون و ۷۰۰ هزار بیمهشده خدمات بیمهای ارائه میدهد.
طبق نتایج اعلامشده، اداره کل قم رتبه نخست و ادارات کل ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب رتبههای سوم و چهارم کشور را کسب کردند.