به گزارش روشنای راه، علی شادفر با اشاره به آمار تماسهای ثبتشده گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین ۱۴۰۴، در مجموع ۱۳۸ هزار و ۷۴۱ تماس با سامانه ۱۴۱ انجام شده که از این میان، ۲۴۱۰ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده شده است.
وی هدف از راهاندازی این سامانه را اطلاعرسانی به هموطنان درباره وضعیت ترافیکی، شرایط جوی مسیرها، انسدادها و محدودیتهای ترددی عنوان کرد و افزود: رانندگان میتوانند از این طریق مشکلات و شکایات خود در حوزه راهها را نیز ثبت کنند.
شادفر تأکید کرد: از تمام کاربران جادهای درخواست داریم قبل از سفر، اطلاعات بهروز مربوط به وضعیت مسیرها را از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بر اساس آن برای سفرهای خود برنامهریزی کنند.