به گزارش روشنای راه، قدمی با اشاره به رشد ۱۳ درصدی تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی، ناوگان حمل و نقل جادهای استان البرز با ۱۴۵۲ سفر برنامهریزی شده، خدماترسانی به مسافران را انجام داده است.
راههای ارتباطی برای ارائه انتقادات و شکایات مسافران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری البرز از راهاندازی میز ارتباطات مردمی در پایانه مسافربری شهید کلانتری خبر داد و افزود: مسافران میتوانند در صورت بروز مشکلات، با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند یا با حضور در میز ارتباطات مردمی در پایانه مسافربری، شکایات و پیشنهادات خود را با کارشناسان مطرح کنند.
با آغاز طرح سفرهای نوروزی، استان البرز شاهد افزایش حجم جابهجایی مسافران بوده و تدابیر لازم برای تسهیل سفرها و رسیدگی به درخواستهای مسافران در نظر گرفته شده است.