کدخبر: 7513 جمعه، 10 آذر 1402 - 22:49 7513 پرینت خبر

مردم دار، سامانه برقراری تعامل میان مردم و سازمان ملی استاندارد ایران

image

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" به نشانی https://1517.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا ، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

به گزارش روشنای راه، سامانه مردم دار بستر الکترونیکی رسیدگی به گزارشات، درخواست ها و نظرات شهروندان، برای دادخواهی مردم در کیفی‌گرایی محصولات و خدمات است.

شهروندان می توانند گزارش مربوط به تخلفات در حوزه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، جایگاه سوخت)، نهادهای ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت غیرحضوری به اطلاع متولیان امر رسانده و ارتقای کیفیت زندگی خود را مطالبه کنند.

درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فرآهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس ، ویدیو یا صدا در حوزه های مخلتف از طریق شماره تماس 1517 یا شماره پیامکی 10001517 ثبت و پیگیری نماید.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز