به گزارش روشنای راه، نامداری بیان کرد که در غرفه فرهنگی شرکت آب و فاضلاب، ۴ هزار بطری آب آشامیدنی و ۳ هزار بادکنک و پرچم با شعارهای مرتبط با مصرف بهینه آب توزیع شد. این اقدام که با استقبال گسترده دانشآموزان، فرهنگیان و دیگر شرکتکنندگان در مراسم ۱۳ آبان مواجه شد، بخشی از برنامههای فرهنگی این مجموعه برای ترویج مدیریت مصرف آب بود.
وی همچنین با تاکید بر هدفمندی فعالیتهای فرهنگی شرکت آب و فاضلاب البرز، افزود: این اقدامات با رویکرد جهاد تبیین، مردمیسازی، امیدآفرینی و ایجاد فضای مثبت در زمینه مدیریت بهینه منابع آبی صورت گرفته و در کنار برنامههای فنی و تخصصی، به عنوان بخشی از مأموریتهای این شرکت به شمار میآید.