تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : یادداشت
خبرنگار :
کدخبر : 3849
تاریخ : چهارشنبه، 12 بهمن 1401 - 13:15
محمدرضا ولی زاده، دبیرتحریریه روزنامه دنیای هوادار: از حاج‌فتل «آجورلو»تر نشو! مسیر موفقیت «علی فتح‌الله‌زاده» در مدیریت باشگاه استقلال چندان پیچیده نیست، چرا که استقلالِ امروز نه مانندِ سال‌های گذشته نیازمند مدیریت «بمب‌محور» است و نه باید به سیستم «شعارگرایی» وابسته باشد؛ یعنی نه فتح‌الله‌زاده قدیم را می‌خواهد که هیچ چشمه شهرتی قادر به سیراب ‌کردنش نبود و نه آجورلویی را می‌خواهد که تمام ضعف‌های مدیریتی‌اش را می‌خواست با پول جبران کند، هرچند مخرجِ مشترک حاج‌فتلِ آن دوران و حاج‌مصطفیِ اخیر تعدد وعده‌های فضایی‌شان بود که جز بازتولید هزینه‌های کلان و غرق‌ کردن بیشتر آبی‌ها در مشکلات حاصلی نداشت.

به گزارش روشنای راه و به نقل از دنیای هوادار؛ پس نیازی نیست مدیرعامل استقلال در آنتن از ایجاد نو بانک و توکنِ هواداری بگوید، یا به بازیکنان وعده جذب اسپانسر ۱۰۰۰ میلیاردی بدهد و با حضور خیالی استقلال در متاورس و ورزشگاه مجازی شعار دهد که حتی تلفظ درست نام آن را هم نمی‌داند، استقلال برای برون‌رفت از بحران فعلی، باید طرحی نو و کوتاه‌مدت دراندازد تا در وهله‌نخست، در کم‌ترین زمان ممکن ضعف ابزاری تیم را با خرید بازیکن(های) مدنظر ساپینتو برطرف کند و سپس طی فرایندی اصولی، برای ایجاد منابع درآمدزایی با برند استقلال فرصت ایجاد کند. اگرچه همه اینها ملزم به یک برنامه‌ریزی صحیح است که از ناکارآمدی و سردرگمی‌های فعلی باشگاه، ایده‌هایی بسازد که استقلال را بازسازی کند. البته همۀ اینها در شرایطی‌ست که فتح‌الله‌زاده بخواهد از حاج‌فتلی که سراغ داریم، آجورلوتر نباشد.