طرح فواد ۱۲۸ موجب تسریع خدمات و افزایش رضایت مردم شد
نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در اداره کل بیمه سلامت استان البرز از روند اجرای طرح ملی «سامانه فواد ۱۲۸» بازدید کرد.
به گزارش روشنای راه، این بازدید با همراهی نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، مدیرکل و معاونان بیمه سلامت البرز انجام شد و طی آن، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی از نزدیک در جریان جزئیات اجرای این سامانه، طرح رضایتسنجی از مردم و اثرات مستقیم آن بر کاهش مراجعات حضوری، تسریع در خدمترسانی و افزایش رضایت بیمهشدگان قرار گرفت.
دکتر علیرضا اصغرزاده، مدیرکل بیمه سلامت البرز، در تشریح جزئیات این طرح اظهار داشت: اجرای فواد ۱۲۸ و سایر سامانههای دیجیتال همچون تأیید داروی غیرحضوری و سامانه شهروندی CSP، بستر تبادل اطلاعات و اسناد الکترونیک میان مردم، بیمه سلامت و مراکز درمانی را فراهم کرده و امکان ارائه خدمات لحظهای و امن را به وجود آورده است.
وی افزود: این تحول دیجیتال ضمن حذف کاغذ و کاهش دوندگیهای اداری برای مردم، پرداخت هزینههای درمانی را با سرعت و دقت بیسابقهای ممکن کرده است. اصغرزاده تأکید کرد که نتایج اجرای این سامانه بهویژه در خدمترسانی به بیماران خاص و صعبالعلاج، کاملاً ملموس و اثرگذار بوده است.
نویسنده و ویراستار: اعظم عزیزی