کدخبر: 996 شنبه، 17 مهر 1400 - 13:05 996 پرینت خبر

تجلیل سردار اشتری از پیشکسوتان ناجا

image

فرمانده نیروی انتظامی همزمان با نخستین روز هفته ناجا در نشست با برخی خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا از آنها تجلیل کرد.

به گزارش روشنای راه، سردار حسین اشتری در این نشست با اشاره به شرایط کرونایی در کشور افزود: مفتخریم که امروز در جمع برخی فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا باشیم تا بار دیگر اعلام کنیم که همواره قدردان سالیان سال تلاش این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به طرح پیشنهاداتی از سوی خانواده شهدا و جانبازان اضافه کرد: همواره از نظرات و پیشنهادات خانواده معظم شهدا و جانبازان استقبال می کنم و معتقدم که ارتباط چهره به چهره و مستمر با این عزیزان برکت کار ما و توفیق بزرگی برایمان است.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت مطلوب حاکم بر کشور را مرهون جانفشانی رزمندگان انقلاب اسلامی و جانبازان عزیز هستیم، بر لزوم تکریم و تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای همه ما الگو هستند و ما سربازان مقام معظم رهبری نیز تلاش داریم با روحیه انقلابی، جهادی و ولایی تمام توانمان را برای تامین نظم و امنیت مثال زدنی در کشور به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان و اعضای وابسته را نیز سرمایه های ارزشمند و گرانبهایی می دانیم، یادآور شد: همواره بر بهره گیری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان و اعضاء وابسته ناجا تاکید دارم و به همین منظور سازوکارهایی برای تعامل بیشتر با این عزیزان پیش بینی شده است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در ارتباط تصویری برگزاری مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود: بار دیگر از فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری مدظله العالی بهره و فیض بردیم، معظم له در سخنانی نیروهای پرافتخار مسلح را «قله مستحکم امنیت ملت سربلند ایران و میهن مقتدر و عزیز» خواندند و اظهار داشتند «به فضل الهی، نیروهای مسلح ایران امروز به معنای واقعی کلمه، سپر دفاعی ملت و کشور در مقابل تهدیدهای سخت دشمنان بیرونی و درونی هستند».

 

روحی تازه در کالبد نیروهای مسلح

سردار اشتری ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری برای توفیق دانش آموختگان و ارتقاء جوانان نیروهای مسلح در مکتب و دانشگاه حسینی (ع)، به ملت ایران به خاطر داشتن جوانان مومن، صالح، شجاع و دارای عزم و بصیرت تبریک گفتند و افزودند: «فرماندهان عزیزی که جوانان میهن را اینگونه تربیت می کنند، شایسته افتخار و تقدیرند».

این مقام عالی انتظامی تاکید کرد: فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری مدظله العالی بار دیگر روح تازه ای در کالبد نیروهای مسلح دمید و برای ما نیروهای پلیس نیز این فرمایشات معظم له چون همیشه چراغ راه است و ان شاء الله بتوانیم سرباز خوبی برای معظم له باشیم.

در این مراسم از خانواده شهدای ناجا، شهید ضرغام پرست و شهید عبدالجبار مختوم نژاد و همچنین تعدادی از جانبازان و فرماندهان و پیشکسوتان شاخص نیروی انتظامی تجلیل شد.

هفته نیروی انتظامی از امروز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز شد و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روز شمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز