کدخبر: 981 چهارشنبه، 14 مهر 1400 - 17:28 981 پرینت خبر
محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس:

چهار وزیر هفته آینده به کمیسیون عمران می‌روند

image

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای راه و شهرسازی، صمت، جهاد کشاورزی و نیرو در این کمیسیون برای اقدامات انجام شده پیرامون قانون جهش و رونق تولید مسکن و انتقال آب خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش روشنای راه، «محمدرضا رضایی کوچی»‌ با تشریح برنامه‌های هفته‌ آینده این کمیسیون به خبرنگاران گفت:‌ یکشنبه هفته آینده «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی برای اقدامات انجام شده این وزارتخانه پیرامون قانون جهش و رونق تولید مسکن در کمیسیون عمران حاضر خواهد شد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین «رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور در کمیسیون درباره اقدامات این وزارتخانه برای تامین مصالح ساختمانی توضیح خواهد داد.

وی با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون گفت: «سیدجواد ساداتی نژاد» نیز با حضور در کمیسیون عمران درباره اراضی شمال تهران و تعیین تکلیف این اراضی توضیحات لازم را به نمایندگان ارائه می‌دهد.

رضایی کوچی درباره حضور وزیر نیرو در کمیسیون عمران نیز اظهار داشت: «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو هم روز سه‌شنبه با حضور در جمع اعضای کمیسیون درباره انتقال آب خلیج فارس به استان‌های جنوبی کشور گزارشی را ارائه خواهد کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: «علیرضا زاکانی» شهردار تهران نیز دیگر مهمان کمیسیون است که روز سه‌شنبه در جمع نمایندگان پیرامون گسل‌های تهران و بحث مقاوم‌سازی منازل بافت‌های فرسوده تهران توضیح خواهند داد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز