کدخبر: 96 چهارشنبه، 25 فروردین 1400 - 12:10 96 پرینت خبر
سرهنگ نقی محمودی، معاون امور منطقه‌ای و بین الملل پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

لزوم ارتقای همکاری پلیس ایران و چین در حوزه مبارزه با مواد مخدر

image

معاون امور منطقه‌ای و بین الملل پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با افسر رابط پلیس چین در ایران بر تقویت همکاری های مشترک دو کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش روشنای راه، سرهنگ نقی محمودی در دیدار با "چن یوتا او" افسر رابط پلیس چین افزود: امیدواریم بتوانیم از فرصت پیش آمده در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر بیشترین بهره را ببریم.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به موارد مطروحه در نشست وبیناری سال گذشته با مسئولان عالی رتبه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور چین اشاره کرد و گفت: تبادل اطلاعات تخصصی از جمله زمینه همکاری مشترک به شمار می رود که تا حد زیادی می تواند به مبارزه با قاچاق مواد افیونی در سطح منطقه و بین الملل کمک کند.

وی همچنین تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران آمادگی کامل خود را برای همکاری های مشترک بین دو کشور در زمینه های مختلف از جمله تبادل اطلاعات مربوط به عناصر و سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر، همکاری های آموزشی، تبادل تجربیات مربوط به تجهیزات پلیسی، کشف قاچاق مواد مخدر، تامین سگ های موادیاب و پیگیری پرونده های مربوط به مبارزه با مواد مخدر را بین دو کشور اعلام می دارد.

در ادامه  "چن یوتا او" افسر رابط پلیس چین نیز گفت: پلیس چین آمادگی کامل خود را به منظور افزایش سطح  همکاری های دوجانبه با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در زمینه های مقابله با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سطح بین الملل اعلام می دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز