کدخبر: 956 جمعه، 09 مهر 1400 - 19:33 956 پرینت خبر
علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

باند سرقت در کرمانشاه منهدم شد

image

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سرباند یک تیم حرفه‌ای سرقت در شهر کرمانشاه و کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش روشنای راه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه مبنی بر نگهداری مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه در یکی از واحدهای مسکونی حاشیه شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اموال مسروقه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری سردسته مسلح باند که تحت تعقیب قضائی قرار داشت اقدام و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده مقدار بسیار زیادی اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانه و آشپزخانه، وسایل تزئینی، طلا، نقره و برنزجات و اسباب بازی که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری پلاک جعلی خبر داد و گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد دستگیر شده ۹۹ فقره سابقه در پرونده سیاه خود دارد که ۲ سال قبل با ارائه وثیقه از زندان به مرخصی آمده اما دیگر خود را معرفی نکرده است.

وی در پایان از ادامه تحقیقات و تلاش برای شناسایی و دستگیری ۲ همدست دیگر سارق خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده سرقت یکی از اولویت های کار پلیس کرمانشاه است.

 

کشف تجهیزات پزشکی تاریخ گذشته در ثلاث باباجانی 

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف ۱۳ هزار و ۵۰۰ عدد انواع تجهیزات پزشکی تاریخ گذشته در این شهرستان به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر دپو تجهیزات پزشکی فاسد و تاریخ گذشته در یک مغازه توزیع کالای پزشکی درشهر تازه آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ " فضل اله پرنو" اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ پرنو با اشاره به کشف ۱۳ هزار و ۵۰۰ عدد انواع تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله سرنگ یک بارمصرف، پنی سیلین، الکل صنعتی، مواد شوینده، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عرقیجات، عطر و ادکلن، ویتامین و محلول های تزریقی، ارزش آن ها را پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس پلیس ثلاث باباجانی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز