کدخبر: 948 پنجشنبه، 08 مهر 1400 - 19:43 948 پرینت خبر
سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن:

تسهیلات رایگان راه‌آهن برای بازگشت زائران اربعین از مرز شلمچه

image

مدیر عامل شرکت راه آهن از آمادگی این شرکت برای انتقال زائران اربعین از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش روشنای راه، «سعید رسولی» با اشاره به تدابیر وزارت راه و شهرسازی برای بازگشت هرچه راحت‌تر زائران اربعین به شهرهای خود، اظهار داشت: قطارهایی به صورت یکسره و شبانه روزی به همین منظور تدارک دیده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: علاوه بر قطارهای برنامه‌ای، چهار رام قطار فوق العاده نیز برای انتقال زائران از ایستگاه اهواز به شهرهای مقصد زائران تدارک دیده شده است و این قطارها هم اکنون در اهواز مستقر هستند.

وی با اشاره به آغاز عملیات بازگشت زائران از شب گذشته، خاطرنشان کرد: علاوه بر تدارکات دیده شده، در صورت اعلام ستاد اربعین، راه آهن جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت و آمادگی را دارد که متناسب با نیاز زائران، ظرفیت‌های خود را افزایش دهد.

رسولی تاکید کرد: با توجه به ایام شهادت حضرت امام رضا علیه السلام، قطارهای فوق العاده‌ای در مسیر مشهد مقدس تدارک دیده ایم، اما در صورت نیاز می‌توان بخشی از این قطارها و همچنین قطارهایی که ضریب اشغال کمتری دارند را نیز به مسیر محور جنوب و اهواز اعزام کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز