کدخبر: 908 پنجشنبه، 01 مهر 1400 - 15:20 908 پرینت خبر
بنابر نظر سنجی تخصصی اقتصاد آنلاین؛

دکتر سعید زرندی، برترین معاون وزارت صمت درپنج دوره گذشته شد

image

نظر مستقیم فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور رضایت از عملکرد دکتر سعید زرندی، معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت را در ادوار گذشته نشان میدهد.

به گزارش روشنای راه، اخیرا یک نظرسنجی در خصوص انتخاب برترین معاونت وزارت صنعت، معدن و تجارت درپنج دوره گذشته فعالیت آن، از نظر فعالان اقتصادی کشور برگزار شده است که نتایج جالبی را ارائه داده است.

دکتر سعید زرندی، به عنوان یکی از مدیران جوان و فعال کشور که چند سالی است در بخشهای مختلف کشور دارای پستهای حائز اهمیت بوده و از مدیران خوشنام حوزه صنعت و فناوری کشور هم محسوب می شود در نظر سنجی فعالان اقتصادی کشور، با اختلاف رتبه اول در میان همه معاونتها و در طی پنج دوره گذشته را کسب کرد.

مجموعه  اقتصاد آنلاین به عنوان یکی از معتبرتریع مراجع حوزه اقتصادی ایران با ارایه جداول نظرسنجی به فعالان اقتصادی، از آنها خواست تا نسبت به عملکرد 5 معاون قبلی در چند معاونت‌ کلیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت نظرات خود را ارایه داده و امتیاز از 0 تا 10 را برای هر یک از معاونت‌ها اختصاص دهند.

این نظر سنجی از چند جهت حائز اهمیت است، اول اینکه به بررسی عملکرد یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت در پایان کار دولت دوازدهم میپردازد و سپس اینکه حتی پنج نفر از معاونین قبلی در همین پست را هم شامل میشده است.

در این نظر سنجی 8 معاونت از این وزارتخانه و جمعا 40 نفر از معاونین این وزارتخانه در 5 دوره مورد ارزیابی فعالان اقتصادی کشور قرار گرفته اند که نام دکتر زرندی به عنوان رتبه اول در صدر این 40 معاونت وزارت صمت قرار گرفته است.

زرندی در یکی از بدترین شرایط اقتصادی ایران در چند سال گذشته در این سمت منصوب شده و بعد از حضور وی با اقداماتی اساسی و در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، شرکتها و صنایع زیادی توانستند دوباره به چرخه تولید و فعالیت در کشور بازگردند و قطعا همین موضوع مورد توجه فعالان اقتصادی کشور قرار گرفته است و کسب بالاترین امتیاز در میان همه افراد و ادوار این وزارتخانه در چنین شرایطی قطعا کار بسیار بزرگی به نظر میرسد و طبیعیست که فقدان وی در وزارت صمت برای فعالان بزرگ این بخش حایز اهمیت باشد.

قطعا هر اقدامی در وزارتخانه های کشور جهت بهبود وضعیت کشور از نظر فعالان و متخصصین کشور حائز اهمیت خواهد بود و دولت سیزدهم هوشمندانه نشان داده که در انتصابات خود همه این عوامل و موفقیتها را مد نظر قرار میدهد و باید دید حالا برای چنین افرادی که تاثیر گذاری آنها به شکل واضحی در کشور نمایان بوده چه تصمیمی گرفته خواهد شد، چیزی که فعالان خصوصی و اقتصادی و خیرخواهان این کشور هم به آن چشم امید دوخته اند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز