کدخبر: 900 پنجشنبه، 01 مهر 1400 - 12:09 900 پرینت خبر
لادن حیدری، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

پیام خداحافظی لادن حیدری از اصحاب فرهنگ و هنر

image

لادن حیدری، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از اهالی فرهنگ و هنر و همکاران این وزارتخانه خداحافظی و از خدمات و زحمات آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روشنای راه، در پیام لادن حیدری  معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خدمتگذاری به اهل هنر و معنا از چنان اصالت و حیثیتی برخوردار است که در هر تلاش و رهاوردش می‌توان شمه ای از برتری و بی مانندی شوق آفرین و شورانگیز فرهنگ و ودیعتی از ذات کبریایی پروردگار عالم را به تماشا نشست.

ارجمندی فرهنگ ایرانی و اسلامی که به زیبایی در صورت قاریان قرآن و نوای شاعران و ترنم سرایندگان و ژرفای نهفته جهان کلمات و تصاویر و تندیس ها جاری است، نشان از والایی توفیق خدمت در این عرصه برگزیده را دارد.

 اکنون که همراه با شما خوبان رقم دیگر می خورد از خداوند متعال برایتان توفیق و افتخار ادامه خدمت در نظام مقدس حکمرانی فرهنگی کشور را خواستارم و امیدوارم چون همیشه دشواری های خدمت شایسته در این عرصه خطیر را به اشتیاق تاب آورید.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پنجشنبه (۱ مهرماه) در حکمی سید محمود اسلامی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

سید محمود اسلامی متولد ١٩ شهریور ١٣٥٨ دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت است. از جمله سوابق این مدیر فرهنگی و مدرس دانشگاه می‌توان به مدیرکلی مالی و اداری سیما،

مدیر کل برنامه‌ریزی سالانه سازمان صداوسیما، معاون مالی و اداری مرکز تحقیقات صداوسیما، مدیر مالی و اداری شبکه‌های دو و چهار اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز