کدخبر: 899 چهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 12:16 899 پرینت خبر
علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت:

دو مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می‌دهند

image

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: دو مرکز پزشکی حج و زیارت در کربلا و نجف اشرف به زائران ایرانی نیازمند خدمات پزشکی و درمانی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش روشنای راه، علیرضا رشیدیان در جریان سفر به عراق و حضور در شهر نجف اشرف از درمانگاه نباء جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی که به صورت موقت برای خدمت رسانی به زوار ایرانی اربعین حسینی فعال شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و فعالیت این مرکز قرارگرفت.

وی در این بازدید گفت: ستاد بیمه ای نیز در سه شهر زائرپذیر عراق کربلا(دفترمرکزی)، نجف و کاظمین استقرار کامل پیدا کرده و آماده خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله امام حسین(ع) است.

رشیدیان عنوان کرد: با بیمارستان های حکیم و صدر درشهر نجف و نیز بیمارستان امام حسین(ع) و زین العابدین (ع) در شهر کربلا مذاکره و مقرر شده تا به زائرین ایرانی همانند زائرین عراقی خدمات دهند.

وی ابراز امیدواری کرد تا در قالب قرارداد منعقده فی مابین شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان حج و زیارت به بهترین شکل به زائران خدمت رسانی شود.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: بخش ها مختلف این درمانگاه آماده شده از روز سه شنبه هفته جاری خدمات دهی به افراد ومراجعین نیازمند خدمات درمانی آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه بخش های داروخانه، آزمایشگاه و خدمات پرستاری در این درمانگاه فعال است، ابراز امیدواری کرد، هیچ زائر ایرانی بیمار نشود اما آمادگی های لازم برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در کربلا و نجف فراهم شده است.

رشیدیان همچنین از نخستین زائر بستری موقت در مرکز درمانی نباء نیز عیادت کرد.

رئیس سازمان‌حج و زیارت به منظور بررسی اقدامات و تدارکات انجام شده برای خدمت رسانی به زائران اربعین روز گذشته(سه شنبه ) به عراق سفر کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز