کدخبر: 893 سه‌شنبه، 30 شهریور 1400 - 20:52 893 پرینت خبر
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

گنج مقدس...

image

در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه رزمندگان و جانبازان و آزادگان که بهترین فرزندان این سرزمین اند، بویژه آنان که سخاوتمندانه با خون پاکشان که عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را تضمین کردند و اکنون در کنار سرور و سالارشان، اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش متنعمند گرامی باد.

به گزارش روشنای راه؛

با گراميداشت هفته دفاع مقدس و با ياد حماسه و ايثار شهيدان و صبر و استقامت پدران و مادران معزز شهدا و جانبازان و آزادگان و ايثارگران و همدلي و اتحاد ملت بزرگ ايران، مرد و زن، پير و جوان كه هميشه در عرصه هاي مختلف نقش آفريني كردند و صعود برقله هاي موفقيت هاي نظامي و سياسي و علمي و فناوري هاي جديد حاصل اين اتحاد ملي است.

دفاع مقدس اوج انسانیت، معنویت و هم پیمانی یک ملت برای دفاع از ارزش هایش بود و 8 سال آن، روز به روز به برگ های افتخار در دفتر تاریخ تبدیل شد.

در این 8 سال ملت ایران از یک آزمون سخت، پیروز بیرون آمدند و گواهی برای همه تاریخ شدند که ملت ها حتی با دست خالی می توانند از هویت شان دفاع کنند.

امروز ايستادگي ملت بزرگ ايران كه به خط سبز ولايت گره خورده، موازنه قدرت را در جهان بهم ريخته و اقتدار جمهوري اسلامي ايران به يكي از مهم ترين مولفه هاي تاثير گذار در صحنه هاي بين المللي تبديل شده است، تا جايي كه بزرگترين استراتژيست هاي سياسي و نظامي، اقتدار جمهوري اسلامي ايران را حتي در سياست هاي داخلي كشورهاي مدعي قدرت درجهان تاثير گذار مي دانند.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده های محترم شهدا، از خداوند متعال می خواهم همه ما را قدر شناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راهشان را نصیبمان سازد.

نویسنده: محمود عزیزی

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز