کدخبر: 888 سه‌شنبه، 30 شهریور 1400 - 13:49 888 پرینت خبر
حسین عرفانی، معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور:

اورژانس کشور آمادگی خدمات رسانی به زائران اربعین را دارد

image

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور گفت: این سازمان آمادگی لازم برای خدمت رسانی به زائران اربعین در فرودگاه های کشور را دارد.

به گزارش روشنای راه، حسین عرفانی در حاشیه افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون آبادان با بیان اینکه سازمان اورژانس کشور در کنار خدمت رسانی به مسافران در فرودگاه ها، سرکشی از مرزهای زمینی را نیز انجام می دهد اظهار داشت: همایش اربعین امسال با حضور محدود زائران از طریق هوایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هیچ تصمیمی برای حضور زائران اربعین از مسیر مرزهای زمینی اتخاذ نشده است گفت: مرزهای زمینی همچون شلمچه، چذابه، خسروی و مهران بسته است.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور در ادامه با بیان اینکه از زمان اپیدمی کووید ۱۹ تاکنون همکاران حوزه سلامت تلاش فراوانی داشته و افتخار آفریدند افزود:مجموعه کادر درمان منطقه جنوب غرب خوزستان برای کمک به بیماران کرونایی خدمات ارزشمندی انجام دادند.

عرفانی با اشاره به راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در هلال احمر آبادان گفت:فعالیت شبانه روزی این مرکز واکسیناسیون در شتاب بخشی به روند تزریق واکسن به گروه های هدف بسیار مهم و اثر گذار است و می تواند قدم بزرگ و مثبتی برای  کنترل همه‌گیری کرونا باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم شهرهای آبادان ، خرمشهر و شادگان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار واکسیناسیون شاهد کنترل هر چه بیشتر کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان باشیم.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید مدافع سلامت جعفر شریفی روز سه شنبه در محل ساختمان جوانان هلال احمر آبادان افتتاح شد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

آبادان و خرمشهر در وضعیت قرمز و شادگان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز