کدخبر: 883 دوشنبه، 29 شهریور 1400 - 17:03 883 پرینت خبر
سعید جوانشیر، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز:

260 هزار بیمه شده از خدمات رایگان صندوق بیمه سلامت همگانی بهره‌مند خواهند شد

image

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت :همزمان با اجرای طرح ملی وکشوری نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی از ابتدای مهرماه جاری اجرایی و نهایتاُ در کل استان استقرار خواهد یافت و 260 هزار بیمه شده از خدمات رایگان صندوق بیمه سلامت همگانی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روشنای راه، دکتر جوانشیر تاکید کرد: افزایش سطح دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی مورد نظر، اجرای عدالت در ارایه خدمات درمانی، هدایت بیماران در مسیر درمان و کاهش پرداختی از جیب مردم از جمله اهداف این طرح است.

مدیر ‌کل بیمه سلامت استان البرز اظهار داشت: بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی تاکنون از خدمات بخش دولتی بهره می‌گرفتند اما، با اجرایی شدن این طرح ، تمام بیمه‌شدگان می‌توانند خدمات سطح یک را از پزشکان خانواده بگیرند و درصورت نیاز به خدمات تخصصی باید حتما توسط پزشک خانواده ارجاع داده شوند.

درشهرستان کرج وشهرستانهای تابعه ، بیمه شدگان می توانندجهت اصلاح مشخصات واطلاع ازپزشک خانواده خود از سامانه تلفنی1666 و یا پنل شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی :www.bimehsalamatiranian.ir استفاده کنند.

جوانشیر ادامه داد: با اجرای طرح نظام ارجاع، بیمه‌شدگان می‌توانند نسبت به تغییر پزشک خانواده خود اقدام کنند و خدمات درمانی خود را در بازه زمانی تعریف شده دریافت کنند و پزشکان طرف قرارداد نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام وشرکت در طرح اقدام داشته باشند.

وی بیان کرد : با توجه به اتمام اعتبار بیمه‌نامه بخشی از بیمه‌شدگان بیمه‌ سلامت همگانی که به‌صورت سیستمی انجام شده بود تا ۳۱ شهریور ماه اعتبار دارد و نیاز است این جامعه هدف با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا سایت شهروندی www.bimehsalamatiranian.ir تا قبل از پایان سررسید، نسبت به تمدید اعتبار اقدام کنند تا برای دریافت خدمات درمانی با مشکلی مواجه نشوند.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز