کدخبر: 847 سه‌شنبه، 23 شهریور 1400 - 12:10 847 پرینت خبر
محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه:

مردم به اقدامات جهادی قوه قضائیه خوشبین‌تر شده‌اند

image

معاون اول قوه قضائیه گفت: مردم از کارهایی که به صورت جهادی در قوه قضائیه شروع شده استقبال کرده و نسبت به اقدامات دستگاه قضایی خوشبین تر شده‌اند.

به گزارش روشنای راه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین، افزود: خوشبختانه در سه سال اخیر که مسئولیت قوه قضاییه به آیت‌الله رییسی، فرزندی از فرزندان قوه قضاییه سپرده شد و پس از آن این مسئولیت برعهده حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای فرزندی دیگری از این قوه قرار گرفت، مردم به اقدامات صورت گرفته در این دستگاه خوش بین شده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز مسئولیت قوه قضائیه برعهده کسی است که ۴۰ سال عمر خود را برای این نظام قضایی صرف کرده و از اول در جریان امور بوده است.

مصدق با اشاره به ضرورت ارتباط مردمی مسوولان دستگاه قضا برای ایفای بهتر وظایف، اضافه کرد: ما به دنبال پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب  سندی را در حال تدوین داریم که کیفیت ارتباط مردمی را برای مسوولان این قوه ترسیم و روشن می‌کند.

وی افزود: بنا داریم در این دوره تحول و تعالی، همه کارهایی که در قوه انجام می دهیم پشتوانه علمی داشته باشد و از نقد حقوق دانان و جامعه علمی استقبال می‌کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه باید در دستگاه قضا برنامه های مدون علمی داشته باشیم، گفت: ممکن است در این راستا یک روزی، مواردی را از مسایل زندان مطرح کنند که استقبال می کنیم و اگر در جایی اشتباه کردیم حتما باید برطرف کنیم.

مصدق در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمت کارگزاران به مردم الزامی و واجب است، افزود: اساسا مردم ما را انتخاب کرده اند تا به آنها خدمت کنیم و هر روز باید خداوند را شاکر باشیم که نعمت خدمت و براورده کردن خواسته های مردم را به ما عطا کرده است.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات حجت الاسلام قدرتی رییس کل سابق دادگستری استان قزوین، بیان کرد: این فرزند قوه قضائیه انصافا در طول مدت خدمت در استان های مختلف خوش درخشیدند و در قزوین حدود چهار سال مسئولیت ریاست دادگستری استان را داشتند که باید از زحمات وی تشکر کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: برای حجت الاسلام قدرتی در سمت جدید به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه که جایگاه بسیار بزرگ و مهمی است، آرزوی توفیق داریم.

مصدق افزود: آقای شعبانی رییس جدید دادگستری استان قزوین نیز از فرزندان این قوه با سابقه ۲۵ سال و با تجربه فراوان در سال های متمادی است که برای وی نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز