کدخبر: 843 دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 20:03 843 پرینت خبر

تسریع در آماده سازی زیر ساخت های خدماتی کارخانه نوآوری در اولویت شورای اسلامی کرج قرار می گیرد

image

تسریع در آماده سازی زیر ساخت های خدماتی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، استقرار گروه های خلاق و استارپ ها را در این کارخانه، سرعت می دهد.

به گزارش روشنای راه، علیرضا رحیمی نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، در بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: این کارخانه یک پروژه ملی است که با فعال شدن خود، علاوه بر ایجاد اشتغال در سطح استان، می تواند مکان مناسبی برای جذب گروه های فناوری و نوآوری از تهران یا دیگر استانها باشد که از این گروه ها برای رفع برخی از نیازهای شهری با نگاهی خلاقانه می توان استفاده کرد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری کرج نیز آمادگی دارد کلیه نیازهای خود را مانند قطعات مورد نیاز قطار شهری را از طریق این گروه های خلاق و نوآور تامین کند.

عمار ایزدیار رییس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت ها نیز در این بازدید، معرفی ظرفیت ها و امکانات اماده شده در کارخانه نوآوری البرز را یک ضرورت فرهنگی و رسانه ای دانست و گفت : تجربه شرکت دانش بنیان سیوان، در راه اندازی نشست های تخصصی و ایونت های آموزشی با نگاه کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی می تواند تحول خوبی در شهر ایجاد کند.

وی افزود: طراحی بخش ویژه بانوان و ساخت مهد کودک در این کارخانه نیز امکان این فعالیت را آسانتر کرده است.

امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز در این نشست، با ارایه گزارشی از روند ایجاد این کارخانه گفت: این کارخانه مراحل نهایی آماده سازی خود را به اتمام‌ رسانده و به زودی با حضور مقامات کشوری، به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز می کند. هم اکنون نیز بخشی از آن آماده بهره برداری فریلنسرها و استارتاپها است.

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز