کدخبر: 774 دوشنبه، 08 شهریور 1400 - 11:37 774 پرینت خبر
عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی کرمان:

برای حل آسیب‌های اجتماعی برنامه داریم

image

مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: بهزیستی به عنوان دستگاه متولی مسائل اجتماعی اعلام می‌کند که برای حل تمامی مسائل و مشکلات جامعه برنامه دارد و اگر مسئولان به صورت عملیاتی پای کار باشند طی ۶ ماه آینده آسیب‌های استان تحت کنترل ما خواهد بود.

به گزارش روشنای راه، عباس صادق زاده در جلسه تصمیم گیری و برنامه ریزی در خصوص جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر استان افزود: کنترل و رفع آسیب‌های اجتماعی استان کرمان در صورت همکاری و برنامه ریزی مدون و صحیح براحتی قابل اجراست و این مهم مشروط به اینکه در مسیر تصمیم گیری و اجرا یک جدیت و اراده قوی ما بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد. 

وی تاکید کرد: انتظار می رود در صورتی که این مهم دغدغه مسئولان اجرایی و ارشد استان است چرخه همکاری و همراهی همه دستگاه های دقیق و ذیربط اصلاح و رفع اشکال شود تا بتوان به نحوی شایسته از پس این مشکل برآمد چراکه وجود تناقض در تصمیم‌گیری و اجرای تصمیم های اتخاذ شده در این گونه جلسات موجب کاهش اثربخشی خدمات و  تکمیل نشدن چرخه درمان و رفع این معضل در سطح استان کرمان خواهد بود.

صادق زاده با اشاره به اینکه در جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سطح استان کرمان مراکز جدید راه اندازی و افتتاح شده است گفت: در پنج مرکز برای بیش از ۵۰۰ نفر آماده ارائه خدمت به این بیماران هستیم اما به لحاظ عدم همکاری موثر و همراهی برخی از دستگاه های اجرایی و خدماتی در سطح استان متاسفانه ارائه خدمت به این حجم از مددجویان برای بهزیستی به تنهایی کاری سخت و دشوار خواهد بود. 

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: از سوی دیگر تامین امنیت، مایحتاج ضروری و بودجه مورد نیاز برای این خدمات بدون همکاری و همراهی موثر دستگاه های ذی ربط امری فرسایشی و بی نتیجه است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز