کدخبر: 749 سه‌شنبه، 02 شهریور 1400 - 14:21 749 پرینت خبر
ساسان شیخی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور:

وزیر پیشنهادی فرهنگ نگاه توسعه‌ای به رسانه‌ها دارد

image

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور برنامه‌های "محمد مهدی اسماعیلی" وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی را در حوزه رسانه‌ها، مثبت و توسعه‌ای ارزیابی کرد.

به گزارش روشنای راه، ساسان شیخی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در حوزه رسانه دغدغه های زیادی دارد که بسیاری از آنها دغدغه اهالی رسانه است و به طور قطع شاهد تغییرات زیادی در نوع حمایت وی در حوزه رسانه خواهیم بود.

وی بیان داشت: اسماعیلی نگاه مثبتی نسبت به تشکل صنفی خانه مطبوعات به عنوان یگانه تشکل حوزه رسانه وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و معتقد است این تشکل می تواند در بسیاری از امور حوزه رسانه، نقش آفرین باشد.

شیخی تاکید کرد: خانه مطبوعات و رسانه به عنوان تنها تشکل فراگیر این حوزه، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست دارد رای مثبت به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم دهند چراکه وی برنامه های خوب و مناسبی برای اجرا در حوزه این وزارتخانه دارد.

وی با بیان اینکه اسماعیلی دارای مدیریت بالایی است و در سوابقش تعامل و همراهی همواره دیده می شود، گفت: به طور قطع در دوران مدیریت وی بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بهترین روزها را تجربه خواهند کرد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی ۲۰ مردادماه و حدود یک هفته پس از مراسم تحلیف رسمی فهرست وزیران پیشنهادی را در نامه رسمی به محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

مجلس هم طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی پس از بررسی سوابق و توانمندی وزیران پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی، جلسه رای اعتماد را از ۳۰ مردادماه امسال شروع شد و همچنان ادامه دارد.

در ترکیب وزاری معرفی شده از سوی رییس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی، جوانترین وزیر ۴۰ سال و مسن‌ترین آنها ۶۳ سال و میانگین سن کابینه سیزدهم ۵۲ سال است که نشان از جوانتر شدن کابینه این دوره نسبت به دولت‌ قبلی دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز