کدخبر: 748 سه‌شنبه، 02 شهریور 1400 - 14:17 748 پرینت خبر
محمد تاج فرد، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

ثبت نام متقاضیان انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد

image

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اول تا دهم شهریور را زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال اول سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش روشنای راه، محمد تاج فرد گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر پنج درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای همسر و فرزندان شاهد، جانبازان بالای ۵۰ درصد، همسر و فرزندان آنان، آزادگان، همسر و فرزند آنان و جانبازان ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد و همسر و فرزندان آنان می باشد.

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تصریح کرد: زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال اول سال تحصیلی جدید، از «اول تا دهم شهریور» تعیین شده است.

وی افزود: لازم است متقاضیان در این فاصله زمانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است صرفاً در زمان تعیین شده و از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس https://vsa.behdasht.gov.ir  بخش سامانه انتقال اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری فرمایند.

تاج فرد در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان افزود: از آنجایی که طبق آیین نامه انتقال، اولویت انتقال با دانشجویان ورودی جدید است، تصمیم گیری در مورد تمام متقاضیان انتقال که در سامانه ثبت نام کرده اند، به بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال جاری موکول خواهد شد.

وی تصریح کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه آن پس از بررسی لازم از طریق پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

آخرین اخبار
پایگاه خبری شهروندالبرز
پایگاه خبری نوژان نیوز
مؤلف نیوز
پایگاه خبری ویدانیوز